قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/06 10:15 | کد خبر : 1006
عملکردها افت کرده یا دیده نمی شود؟!

جای خالی آذربایجان در مراسم قهرمان ایران

جشنواره قهرمان ایران در حالی به پایان رسید که یک علامت سوال بزرگ مقابل ورزش آذربایجان در این مراسم وجود داشت.

جشنواره قهرمان ایران,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، جشنواره قهرمان ایران یک برنامه تلوزیونی با هدف معرفی برگزیدگان ورزشی سال در بخش‌های مختلف است. مردم با انتخاب یکی از کاندیداهای اعلام شده از سمت این برنامه ورزشکار قهرمان مدنظر خود را انتخاب می‌کنند.

جشنواره قهرمان ایران از ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شد؛ نامزدهای این جشنواره تحت هشت عنوان آقای ورزش ایران، بانوی ورزش ایران، برترین سرمربی، برترین تیم ملی، قهرمان فردا، برترین صحنه ورزشی، برترین گل‌سال و برترین ورزشکار پاراالمپیک تقسیم بندی شده و باهم به رقابت پرداختند.

نکته جالب توجه اینجاست که نامی از ورزشکاران و قهرمانان آذربایجانی در هیچ یک از بخش‌های رقابتی این جشنواره مشاهده نمی‌شود. واضح است که آذربایجان ورزشکاران مدال آور و قهرمان کم ندارد پس ایراد کار کجاست؟ برای درک بهتر موضوع باید ذره بین به دست بگیریم و بینیم آیا ورزشکاران این خطه به قدری افت کرده اند که در برابر سایر استان ها حرفی برای گفتن ندارند یا اینکه مشکل از جای دیگری است و عملکردشان خوب اما دیده نمی شود.

مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران دیروز در مرکز همایش‌های صدا و سیما با حضور وزیر ورزش و جوانان و روسای فدراسیون‌اای ورزشی برگزار شد. در حاشیه مراسم از الناز دارابیان قهرمان پارالمپیک اهل عجب‌شیر به دلیل اهدای مدال طلای خود به کودکان فلسطین تقدیر شد تا او تنها نماینده آذربایجان در بین جایزه بگیرها باشد.

 

کد خبر 1006


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید