قبل از خبر

والیبال


نمایندگان استان آذربایجان غربی رکورددار حضور در لیست تیم ملی والیبال هستند.

با استیضاح شهردار ارومیه، تیم والیبال این شهر که همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برد وارد فاز جدیدی از مشکلات شد.

در چارچوب مسابقات والیبال سری آ ایتالیا و از مرحله پلی آف پنجمی_هشتمی، دیشب یاران امین اسماعیل نژاد در ورونا با نتیجه ۳بر۱ مودنا را شکست دادند.

صحبت های روز گذشته سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه نشان می دهد که اوضاع برای فصل جدید نگران کننده است.

در سومین دیدار فینال سوپرلیگ والیبال ترکیه، تیم هالک بانک با نتیجه قاطع سه بر صفر فنرباغچه را شکست داد و قهرمان سوپرلیگ والیبال ترکیه شد.

ورونا با درخشش امین اسماعیل نژاد از سد چیسترنا گذشت تا یک قدم دیگر به هدفی که دارد نزدیک تر شود.

سعید معروف کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران، پس از این که دستش از سرمربی گری این تیم کوتاه ماند با تیم شهداب یزد هم به توافق نرسید تا در مسیر جدیدش هم‌چنان بلاتکلیف بماند.

نکته مورد توجه‌ لیست جدید تیم ملی والیبال، دعوت ۱۲ بازیکن آذربایجانی به تیم ملی و ثبت یک رکورد جدید برای پایتخت والیبال آسیا است.

در دیدار دور رفت پلی اوت سوپر لیگ روسیه، یاران میلاد عبادی پور با نتیجه سه بر یک مقابل اوبلاست به برتری رسیدند.

دیدار دوم فینال والیبال سوپرلیگ ترکیه مثل بازی اول با نتیجه سه بر یک به سود یاران اسلوبودان کواچ در تیم هالک بانک خاتمه یافت.

امین اسماعیل نژاد ستاره ملکانی تیم ورونا شب گذشته مقابل مودنا در مرحله پلی آف پنجم_دهمی سری آ ایتالیا با کسب ۱۶ امتیاز درخشید.

لیست نفرات دعوت شده به تیم ملی والیبال زیر۲۰ سال با حضور 5 نماینده از آذربایجان شرقی اعلام شد.

دیدار دوم فینال والیبال سوپرلیگ ترکیه امشب با رویایی شاگردان اسلوبودان کواچ با یاران مهدی جلوه در فنرباغچه برگزار خواهد شد.

فینال دوم سوپرلیگ والیبال ترکیه امشب ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران بین دو تیم هالک بانک و فنرباغچه برگزار می‌شود.

دو رویداد والیبالی در آذرشهر با حضور ستاره های ملی و در اوج هیجان برگزار شد.

والیبال آذربایجان در سال سال ۱۴۰۲ مرهون دو چهره شناخته شده خود یعنی عبدالرضا در شهرداری ارومیه و محمد غیاثی بود که تیم‌هایشان در میان بزرگان دست به شگفتی زدند.

شایعات زیادی پیرامون والیبال تبریز به گوش می رسد اما همه چیز در حد ادعاست.

همیشه مدعی و همیشه ناکام، این دو واژه همچنان با والیبال ارومیه گره خورده است.

ویژه‌ترین صحنه بازی سوم مرحله‌ نیمه نهایی لیگ برتر والیبال نه در داخل زمین بلکه روی سکوهای سالن خانه والیبال تهران رخ داد.

سومین دیدار نیمه نهایی تیم های شهرداری ارومیه و شهداب یزد با برتری سه بر یک شاگردان تندروان انجامید تا یزدی ها برای سومین بار پیاپی به فینال لیگ برتر والیبال برسند.

شهرداری ارومیه یک قدم تا رسیدن به فینال لیگ برتر والیبال فاصله دارد؛ این تیم امشب می تواند رویایی را محقق کند که در آغاز فصل به یک سراب شبیه بود!

 معاون ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی و مدیر عامل باشگاه شهرداری ارومیه گفت: سال ۱۴۰۲ سال پرافتخاری برای شهرداری ارومیه در حوزه ورزش بود

تیم والیبال شهرداری ارومیه موفق شد، با گذشت از سد حریف خود، به مرحله پلی‌آف لیگ برتر صعود کند.

در بیست و چهارمین هفته لیگ برتر شهرداری ارومیه سه بر یک برابر حریف خود به پیروزی رسید.

داور بین‌المللی والیبال تبریز در رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس قضاوت خواهد کرد.

پس از چندین ماه مذاکره فدراسیون والیبال ایران با بیش از ۲۰ مربی خارجی مطرح والیبال دنیا، سرانجام مائوریسیو موتا پائز سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال مردان ایران، شد

پس از چندین ماه مذاکره فدراسیون والیبال ایران با بیش از ۲۰ مربی خارجی مطرح والیبال دنیا، سرانجام مائوریسیو موتا پائز سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال مردان ایران، شد

پس از چندین ماه مذاکره فدراسیون والیبال ایران با بیش از ۲۰ مربی خارجی مطرح والیبال دنیا، سرانجام مائوریسیو موتا پائز سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال مردان ایران، شد

فدراسیون والیبال ایران با مائوریسیو موتا پائز برای هدایت تیم ملی والیبال مردان ایران در سال ۲۰۲۴ به توافق رسید.

z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید