قبل از خبر
زمان انتشار : 1400/04/29 21:30 | کد خبر : 19

درباره ما,

                     آذربایجان سر ایران است.

 ورزش آذربایجان سرافراز  از دیر باز همیشه پر از جنب و جوش و هیجان خاصی بوده است. افسانه های دلیر مردانی همچون کوراغلی و قاچاق نبی و بازیهای محلی مختلفی از جمله گولش(کشتی) و چوگان در مراسمهای مختلف جایگاه خاص خود را در آذربایجان داشته است.

قهرمانان بزرگی همچون جهانپهلوان تختی (دارنده 3 مدال المپیک ( 1 طلا و 2 نقره))، هادی ساعی( دارنده 3  مدال المپیک ( 2 طلا و یک برنز) حسین رضا زاده(دارنده 2 مدال طلای المپیک)) ، عظیم قیچی ساز( فاتح 14 قله بالای 8 هزار متری) ، علی دایی ( آقای گل جهان) و  هزاران ورزشکار نام آشنای دیگر، نشان از پتانسیل بالای قهرمان پروری در این عرصه می باشد.

آذربایجان پایتخت ورزشهای پایه ای همچون فوتبال ، دوچرخه سواری(تبریز و زنجان)، تکفواندو، والیبال، کبدی، کشتی پهلوانی و اسبدوانی ،چوگان،بدمینتون و وزنه برداری و .... میباشد.

نبود رسانه مستقل ورزشی برای ارائه خبر و معرفی قهرمانان این مرز و بوم یکی از مشکلات ورزش آذربایجان بود .

از این رو ما عاشقان ورزش آذربایجان  بر آن شدیم که با تاسیس پایگاه خبری مستقل ورزش آذربایجان این دین را به ورزش وطنمان ادا کنیم.

ورزش آذربایجان رسانه ای کاملا مستقل میباشد که به هیچ ارگان ،گروه و دسته های ورزشی تعلق نداشته و فقط بدنبال ارائه خبرهای واقعی و تحلیلهای منطقی بدون هیچ گونه تعلق خاطر می باشد.

از این رو دست تمامی متخصصان حوزه ورزشی و خبر رسانی را به گرمی میفشاریم و آماده همکاری با تمامی عزیزان و زحمتکشان حوزه رسانه ورزشی میباشیم.

 

 

کد خبر 19


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید