قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/06 19:01 | کد خبر : 1012
در این اوضاع بهم ریخته، 4 بازی چشمک می زنند...

شانس طلایی مطهری برای دلبری از پرشورها

حمید مطهری سرمربی جدید تراکتور برای اثبات خود نزد هواداران یک مسیر و میانبر دارد تا هم تاریخ ساز شود و هم محبوب هواداران تراکتور گردد.

تراکتور,حمید مطهری,یحیی گل محمدی,

به گزارش "ورزش آذربایجان "، دیروز پس از اعلام و معرفی رسمی حمید مطهری توسط باشگاه تراکتور به عنوان دستیار اول سرمربی آینده، استقبال خوبی از طرف پرشور ها در صفحات مجازی شاهد نبودیم. این اتتخاب باشگاه بعد از جدایی غیرمنتظره پاکو خمسِ محبوب عکس‌العمل منفی هواداران را همراه داشت که حاکی روزهای سخت برای مطهری دارد.

حضور مطهری در این مقطع و به این شکل، بدبینی های زیادی نسبت به این مربی ایجاد کرده است. او الان از نظر فنی هم شرایط عجیبی را تجربه می کند و نمی داند که نفر اول است یا دوم؟ جواب نتایج را خودش باید بدهد یا بقیه؟ در چنین شرایطی کنترل جو تیم و هواداران هم باید در نظر گرفته شود!

مطهری فردا باید در بازی جام حذفی مقابل ذوب آهن قرار بگیرد و همین بازی می تواند زمینه ساز یک رویایی شیرین برای این مربی باشد. جام حذفی فرصت و میانبر مناسبی است تا فقط با کسب ۴ برد قهرمان این رقابت ها شد و با این بدست آوردن این جام توسط مطهری، وی می‌تواند خیلی سریع نزد هواداران محبوب شود،چنانچه سابقه نشان داده است که هواداران تراکتور خیلی زود با چند برد پیاپی توسط مربی،حامی سفت و سخت مربی جدید می‌شوند.

طبق اطلاعات به دست آمده از منابع نزدیک به باشگاه،حمید مطهری تا پایان فصل جاری مسئولیت فنی تراکتور را برعهده خواهد داشت و  معرفی کردن مطهری به عنوان دستیار اول سرمربی بعدی تراکتور توسط باشگاه، بیشتر کنترل جو و هجمه هواداران است و تا پایان فصل خبری از یحیی گل‌محمدی نخواهد بود.

کد خبر 1012


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید