قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/06 21:01 | کد خبر : 1016

تیم والیبال شهرداری ارومیه با وجود اخذ مجوزات لازم و سایر اقدامات لازم بخاطر یک نامه وضعیت مبهمی دارد.

شهرداری اورمیه,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، شهر ارومیه پایتخت والیبال ایران که یکی از قطب های  بازیکنان تیم ملی و تیم های مطرح لیگ ایران  هستد ولی این شهر در  حسرت پنجاه ساله قهرمانی به سر میبرد، آنها در سال ۹۳ فقط یک ست با قهرمانی ایران فاصله داشتند ولی نتوانستند  آن را کسب کنند.

اولین گام تیمداری شهرداری ارومیه  منوط به اخذ مجوز شهرداری ارومیه از وزارت کشور است که هرساله با کارشکنی ها یا دیر کردن در درخواست مجوز  مجوز ها دقیقه نودی صادر می‌شد ولی امسال با پیگیری هایی که شد این مجوز در سریع ترین زمام صادر شود.

بر اساس اخبار منابع آگاه گام دوم برای تیم والیبال شهرداری ارومیه نیز توسط شورای این شهر برداشته است و بودجه تخصیص پیدا کرده است.

باتوجه به اخذ مجوز زودهنگام از وزارت کشور و تعیین بودجه مشخص از طرف شورا شهر و وجود کادرفنی مجرب که حتی در تیم ملی نیز حضور دارند متاسفانه بعلت درگیری شورای شهر و شهردار و مطرح بودن مسئله استیضاح تا بحال هیچ اقدامی جهت ابلاغ بودجه توسط شهردار به سازمان فرهنگی ورزشی نشده است.

با وجود کادر فنی مجرب ، صدور مجوزات  لازم و توان مالی خوب   این شهر به احتمال زیاد بعلت تعلل در ابلاغ یک نامه و از دست رفتن بازیکنان مطرح آزاد موجود در مارکت فصل بعد را‌ هم  از دست خواهد رفت.

کد خبر 1016


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید