قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/07 14:01 | کد خبر : 1020
نبیل پور: جامعه را دچار فاز منفی کرده اند...

بدنسازی در جنگ مجازی؛ عضله‌سازی ممنوع نیست!

پیگیری های خبرنگار ما حاکی از آن است که لغو فعالیت های بدنسازی توسط اداره کل ورزش و جوانان استان از نظر هیئت بدنسازی وجهه قانونی ندارد!

ورزش و جوانان آذربایجان شرقی,بدنسازی,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، دو روز پیش اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با ارسال نامه‌ای به ادرات شهرستان‌ها برگزاری هر گونه فعالیت‌های ورزشی رشته بدنسازی اعم از مسابقات و دوره‌های آموزشی را ممنوع کرد تا بدنسازی در استان با بلاتکلیفی محض روبرو شود. قرار است انتخابات هیئت بدنسازی دوباره تجدید شود و در این شرایط مشخص نیست بلاتکلیفی ها تا کی ادامه داشته باشد چون نه تاریخ دقیقی اعلام شده و نه جزئیات برگزاری انتخابات دوباره منتشر شده است.

با توجه به جایگاه ویژه این رشته در بین اوقات فراغت جوانان و حجم بالای استقبال از آن در استان، این موضوع را به صورت ویژه مورد بررسی قرار داده ایم. گفت و گو با مقصود نبیل پور، رئیس فعلی هیئت بدنسازی استان اولین قدم ما برای روشن سازی ماجراست که در ادامه می خوانید:

فاز منفی مدیران به ورزشکاران

این مسئله در سطح مدیریت است، کاش مدیرکل و عوامل این مسئله را که در سطح کلان قابل حل بود به سطح جامعه ،مردم عادی، ورزشکاران و مسئولین باشگاه‌ها منتقل نمی‌کردند. با انتقال این مسائل به سطح جامعه ورزشکارانمان درگیر فاز منفی و ناامیدی می‌شوند.

اطلاعیه منع هرگونه فعالیت بدنسازی در استان

انتشار چنین اطلاعیه‌هایی در فضای مجازی جز بهره برداری دشمنان حاصل دیگری ندارد که طبعات منفی برای ما خواهد داشت. اداره کل ورزش و جوانان باید از آیین‌نامه تمکین و خویشتن‌داری می‌نمود تا موضوع تعیین تکلیف شود.

هیچ منعی نداریم!

هیأت بدنسازی هیچگونه نامه‌ای در مورد تداوم یا ممنوعیت فعالیت‌‌ها دریافت نکرده‌ایم و هیچ مکاتبه‌ای در فضای حقیقی صورت نگرفته‌است، حتی هیچ مکالمه تلفنی در در خصوص این موضوع نشده است و ما فقط در فضای مجازی این نامه‌هارا دیدیم.

توپ در زمین اداره کل

اداره کل خطا کرده است و باید حرفه‌ای‌تر عمل می‌کردند باید یادبگیرند وقتی مخاطب نامه هیأت بدنسازی است فقط خود هیأت باید متوجه آن شود و اقدامات لازم را انجام دهد.

گروه‌های قبلی پتانسیل خود را در اختیار هیأت قرار ندادند

تمامی افراد موظف به تمکین از قانون هستند و باید مسئولیت خود را به نحو احسن انجام دهند و اگر جایی نیاز بود مسئولیت و جایگاه خودشان را تحویل دهند و به فرد تازه‌وارد کمک کنند ما انتظار داشتیم گروه قبلی که در هیأت فعالیت داشتند الان پای کار بیایند و پتانسیل خود را در اختیار هیأت قرار دهند که در این زمینه متاسفانه همکاری نشد.

افتخارات ما فراتر از پنج‌سال گذشته است

با تمامی ناملایمات هیأت بدنسازی روند خوبی را جلو می برد و ما خوشبختانه به اندازه پنج سال گذشته هم در حوزه آموزش هم در حوزه قهرمانی  عملکرد مفید و موثری داشتیم حتی فراتر از پنج‌سال گذشته مدال‌آوری کردیم. با تمام قدرت به فعالیتمان ادامه می‌دهیم و امیدواریم که مسائل حاشیه‌ای هر چه زودتر جمع شود و بحث در فضای واقعی و در سطح کلان و مدیریتی رسیدگی شود. آنطور که ما اطلاع داریم موضوع منتفی است و هیچگونه تصمیم جدیدی موجود نیست.

کد خبر 1020


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید