قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/07 21:24 | کد خبر : 1028

تراکتور با پیروزی مقابل ذوب آهن در ضربات پنالتی به دور یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد.

تراکتور,ذوب آهن,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، تراکتور در یکی از بازی های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی عصر امروز در ورزشگاه یادگار امام به مصاف ذوب آهن رفت. این دیدار که از ساعت 18:30 با قضاوت امیرسامان سلطانی آغاز شد بعد از تساوی 1-1 در وقت های قانونی و اضافه در ضربات پنالتی با برتری 3-1 تراکتور به پایان رسید.

تراکتور نیمه اول را کاملا به بازی سوار بود. این تیم که دو هفته پیش در چارچوب لیگ برتر در همین ورزشگاه 4-1 مغلوب ذوب آهن شده بود در 45 دقیقه نخست حتی تیر دروازه حریف را هم به لرزه درآورد اما موفق به گلزنی نشد تا دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

نیمه دوم خیلی زود برای تراکتور گل به همراه داشت. روی ارسال زیبای گوستاوو واگنین به دهانه دروازه، مهدی هاشم نژاد در حالت متعادل توپ را به سمت دروازه حریف زد اما این ضربه به تیر خورد، مهاجم تراکتور که توپ را رها نکرده بود روی ریباند موفق شد دروازه حریف را باز کرده و نتیجه را 1-0 کند.

محمد حسین اسلامی با یک فرار تند و تیز در دقیقه 61 وارد محوطه جریمه تراکتور شد و دروازه پورحمیدی را با شلیکی دیدنی باز و نتیجه را 1-1 کرد. این آخرین گل بازی در طول 90 دقیقه بود و کار به دقایق اضافه کشیده شد.

نیمه اول وقت های اضافه بدون رد و بدل شدن گل به پایان رسید. تراکتور و ذوب آهن در 15 دقیقه دوم هم موفق به زدن گل نشدند تا تعیین برنده به ضربات پنالتی موکول شود؛ جایی که سرخ پوشان با درخشش پورحمیدی 3-1 پیروز و به دور بعد صعود کردند.

کد خبر 1028


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید