قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/08 21:30 | کد خبر : 1042
مرزهای حرکت رونالدینیویی درنوردیده شد...

سو استفاده سریع تراکتوری‌ها از رضایت بعد از برد!

واکنش باشگاه تراکتور به اتفاقات بازی روز گذشته مقابل ذوب آهن حتی مرزهای حرکت معروف رونالدینیویی را هم درنوردید.

تراکتور,حمید مطهری,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، تراکتور روز گذشته در ضربات پنالتی از سد ذوب آهن گذشت و به دور یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد. هواداران میزبان در این دیدار راضی به خانه هایشان رفتند اما در طول 90 دقیقه اعتراضات مکرری نسبت به ارکان مدیریتی باشگاه داشتند.

تقریبا از ساعتی پیش از شروع تا پایان بازی روز گذشته هواداران تراکتور یک کلید واژه مهم در شعارهایشان داشتند. آنها از یکسری دخالت های مخرب در تیم شان ناراضی هستند و بعد از صدور دو بیانیه اینترنتی و اعتراضات مجازی که مورد توجه مدیران باشگاه قرار نگرفت، این بار از روی سکوها اعتراض خود را به گوش همه رساندند.

مدیریت باشگاه تراکتور اما فعلا قصد واکنش نشان دادن به موضوع را ندارد. تراکتوری ها نه همکاری با یکسری نفرات که هواداران نسبت به آنها بدبین هستند را تکذیب می کنند و نه تایید! همین به بیشتر شدن شبهاتی انجامیده که می تواند ریشه بسیاری از اتفاقات مهم و مخرب داخل تیم باشد؛ همان اتفاقاتی که در مقاطع مختلف فصل های اخیر به خاطر نفع شخصی برخی ها به تلخ کامی میلیون ها نفر انجامیده است.

روز گذشته بازهم چند هوادار تراکتور از فشار موجود در جریان بازی راهی بیمارستان شدند؛ شاید درک اینکه زندگی آنها به تراکتور گره خورده برای برخی سخت باشد، اما قطعا درک اینکه بیانیه چند ساعت پیش باشگاه بدون توجه به خواسته هواداران و درست در نقطه مقابل آن در واکنش به انتقادات صدا و سیما کار اشتباهی بود خیلی سخت نیست. باشگاه تنها ساعاتی بعد از اینکه خیالش از بابت هواداران راحت شد، بی توجه به خواسته ها و اعتراضات آنها، بیانیه ای در واکنش به صدا و سیما و همان ابهامی صادر کرد که دیگر برای همه عیان شده و قابل کتمان نیست.

کد خبر 1042


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید