قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/09 12:15 | کد خبر : 1047
معضلی به نام جام باشگاههای فوتسال آسیا...

تکرار بلاتکلیفی مس برای گیتی؛ تهدید به انصراف!

باشگاه گیتی پسند شب گذشته تهدید به انصراف از لیگ برتر کرد و صبح امروز آن را به تعویق انداخت!

مس سونگون,فوتسال,گیتی پسند,جام باشگاههای فوتسال آسیا,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، باشگاه گیتی پسند بعد از قهرمانی در لیگ برتر فوتسال ایران خود را برای رقابت های جام باشگاه های آسیا  آماده می کرد. اما با اعلام فدراسیون فوتبال آسیا گویا این جام برای پنجمین سال متوالی برگزار نخواهد شد.

 این خبر با واکنش شدید باشگاه گیتی پسند مواجه شد و این باشگاه با انتشار بیانیه ای خبر از انحلال بخش فوتسال خود در صورت عدم برگزاری جام باشگاه های فوتسال  آسیا داد.

این ادعای قهرمان لیگ برتر که بیشتر حالت نمایشی دارد، در اعتراض به بی برنامگی AFC است که بلاتکلیفی جام باشگاههای آسیا برایش عادی شده و برنامه ای برای رفع اثر آن ندارد. این واکنش گیتی پسندی ها در شرایطی صورت گرفته که مس سونگون هم فصل گذشته بعد از قهرمانی با اتفاق مشابهی روبرو شد.

کنفدراسیون آسیا بعلت کم تماشاگر بودن ، عدم رغبت اسپانسر ها و عدم درآمدزایی تمایلی برای برگزاری این رقابت ها ندارد و مدیران AFC این رقابت ها را زیانده می دانند. این اما ایده آل باشگاههایی نیست که مدعی هستند یک فصل تلاششان با برگزار نشدن جام باشگاهها به هدر می رود.

حتی یک دوره طبق هماهنگی ها شهر تبریز بعنوان میزبان این تورنمنت ها انتخاب شد ولی مدیران AFC این رقابت ها را بدون هیچ دلیل لغو کردند و جالب اینجاست که واکنش خاصی هم نسبت به آن صورت نگرفت.

حال باید منتظر ماند و دید باشگاه گیتی پسند موفق به برگزاری این رقابت ها خواهد شد یا دوباره مدیران AFC از برگزاری این رقابت ها همانند ۵ سال گذشته شانه خالی می کنند. البته همان طور که پیش بینی می شد این اقدام بیشتر حالت نمایشی دارد چرا که گیتی پسندی ها صبح امروز از تعویق تصمیم عجیب شان خبر دادند.

کد خبر 1047


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید