قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/09 13:01 | کد خبر : 1048
دعوای مجازی دو دختر ورزشکار سر یک موضوع عجیب...

ادعای جنجالی؛ اهدای مدال فیک به علی دایی

اهدای مدال ملیکا رسولی کاراته‌کار زنجانی به علی دایی حواشی زیادی را به دنبال داشته است.

علی دایی,مریم رنجبر ساری,ملیکا رسولی,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، در اواخر فروردین ویدئویی از این ورزشکار در حال اهدای مدالش به علی‌ دایی در فضای مجازی منتشر شد. انتشار این فیلم واکنش برخی دیگر از ورزشکاران را به دنبال داشت. عده‌ای عضویت او در تیم‌ ملی را تکذیب کرده و همچنین مدال او را ساختگی می دانند.

مریم رنجبر ساری، عضو سابق تیم ملی تیر و کمان کشور، یکی از منتقدان سرسخت ملیکا است که اظهارات اخیرش حسابی جنجال به پا کرده است.

 رنجبر ساری معتقد است که کل این اتفاقات ساختگی بوده که اتهام بسیار بزرگی به حساب می آید و باید دید واکنش رسولی به آن چه خواهد بود. موضوع زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که پای علی دایی هم در میان است.

عضو سابق تیم ملی تیر و کمان در این خصوص گفته است: ((او (ملیکا رسولی) اصلا مدالی نداشته که به علی دایی تقدیم کند. برای من عجیب است او علی دایی را چطور پیدا کرده و به دیدار یکی از بزرگان ورزش ما رفته است. ورزشکاری به بزرگی علی دایی از قبل رزومه طرف مقابل را می‌بیند و بعد به دیدار ورزشکاری می‌رود.))
همچنین رنجبرساری می‌گوید رسولی در صفحه اینستاگرامش خود را قهرمان تیر و کمان معرفی کرده اما پیش تر گفته بود کاراته کا هستم و این موضوع از سوی فدراسیون کاراته تکذیب شده بود!

البته این ادعای رنجبرساری در گفت و گو با روزنامه اعتماد صرفا عقاید شخصی وی بوده و دال بر صحت موضوع ندارد. پایگاه خبری ورزش آذربایجان این موضوع را پیگیری و اخبار تکمیلی در موردش را منتشر می کند.

کد خبر 1048


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید