قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/09 14:30 | کد خبر : 1049
دغدغه های مهم نکونام قبل از رویایی با تراکتور

موثق از اردوی استقلال؛ دو بعلاوه یک غایب بزرگ!

استقلال در بازی با تراکتور دو نفر از بازیکنان خود را در اختیار نخواهد داشت البته نفر سومی هم شاید باشد .

تراکتور,استقلال,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، استقلال و تراکتور روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت در یادگار امام به مصاف هم می‌روند و طبق اطلاعات دریافتی از اردوی آبی‌ها، آنها احتمالا با سه غایب بزرگ مقابل سرخ پوشان آذربایجان صف آرایی کنند.

با توجه به رقابت سنگین پرسپولیس و استقلال در صدر جدول و اختلاف یک امتیازی‌شان، استقلال برای تثبت موقعیتش در صدر جدول به امتیاز بازی روز چهارشنبه نیاز دارد. با این وجود غیبت احتمالی سه نفر می تواند کار آبی ها را در تبریز به گره بیاندازد. 

رافائل سیلوا در بازی مقابل شمس آذرقزوین دچار مصدومیت از ناحیه همسترینگ شده و آزمایش هایی که اخیرا از موضع مصدوم او صورت گرفته نشان می دهد که مدافع برزیلی قطعا نمی تواند در تبریز مقابل تراکتور به میدان برود.

سید حسین حسینی، دروازه بان استقلالی ها هم که یک محرومیت یک جلسه ای عجیب گریبانش را گرفته، دیگر غایب بزرگ آبی هاست که شاید دود این غیبت بیش از بقیه به چشم تیم نکونام برود؛ البته اگر خط حمله تراکتور مثل بازی های قبل بی آزار و منفعل ظاهر نشود.

آرمین سهرابیان یکی دیگر از بازیکنان مصدوم استقلال بود که گفته می شود روند درمانی‌اش را به خوبی طی کرده است اما حضور او در زمین به صلاح دید بستگی دارد و هنوز قطعی نیست.

کد خبر 1049


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید