قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/09 18:01 | کد خبر : 1052

تراکتور روز سه شنبه با استقلال-پرسپولیسی ترین چهره خودش مقابل شاگردان جواد نکونام به میدان خواهد رفت.

تراکتور,استقلال,لیگ برتر فوتبال ایران,ارسلان مطهری,امیرحسین حسین زاده,

به گزارش "ورزش آذربایجان" دیدار تراکتور- استقلال در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه در استادیوم یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد. این دیدار با توجه به وضعیت بالای جدول و کورس نزدیک قهرمانی بین استقلال و پرسپولیس و همچنین تلاش دو تیم سپاهان و تراکتور برای کسب رتبه های بالاتر و نگاه به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا از حساسیت های بالایی برخوردار است. آنچه بر هیجان و جذابیت های این دیدار می افزاید حضور بازیکنان مشترک دو باشگاه در ترکیب هر دو تیم است که این مورد در ترکیب تراکتور بیشتر به چشم می خورد.

بعد از آمدن حمید مطهری همه از پرسپولیسی تر شدن تراکتور حرف می زنند امتا به بهانه بازی سه شنبه به اتفاق استقلالی های سابق در ترکیب تراکتور را مرور می کنیم:

1- امیرحسین حسین‌زاده

مهره هجومی محبوب فرهاد مجیدی درحالی تصمیم به بازگشت از بلژیک گرفت که استقلال باز هم خواهان به خدمت‌ گرفتن وی بود ولی تراکتور با پرداخت مبلغ ۸۵۰ هزار یورو! رضایت‌نامه حسین‌زاده به شارلوا، این بازیکن را با قراردادی پنج ساله راهی تبریز کرد. با این حال اوضاع چندان برای حسین‌زاده در تبریز خوب پیش نمی‌رود و او بر خلاف ماجراهای روزهای نقل و انتقالات، بازیکن محبوب و تاثیرگذار تی تی ها نیست. باید دید وینگر سابقاً استقلالی در صورت بازی مقابل آبی‌ها چه عملکردی از خود در یادگار امام خواهد داشت و آیا در مقابل تیم سابق خود موفق به دلبری از پرشورها خواهد بود؟

2- حسین پورحمیدی

سنگربان این فصل تراکتور بازیکنی است که سابقه حضور در استقلال را دارد. البته پورحمیدی آن دوران باتوجه به اینکه نام و نشانی نداشت، برای آبی‌ها بازی نکرد و درنهایت در زمان حضور در این تیم با تی‌تی‌ها قرارداد بست و به صورت قرضی راهی آلومینیوم اراک شد.پورحمیدی پس ازهنرنمایی در ضربات پنالتی دیدار تراکتور با ذوب اهن این فرصت را دارد تا با بازی خوب در مقابل تیم سابق خود رابطه اش با پرشورها را گرم تر از گذشته کند.

 

3- محمد نادری

مدافع چپ امسال تراکتور بارها و بارها علاقه خود به استقلال را مشخص کرده و از این موضوع ابایی ندارد. بازیکنی که سابقه بازی برای پرسپولیس را هم دارد و حالا در بازگشت پرحاشیه از لیگ یک ترکیه راهی تبریز شده ولی مصدومیت بدموقع اول فصل کار وی را سخت کرده بود. نادری با گذشت زمان بیشتر از گذشته در ترکیب ثابت تراکتور جا افتاده و اکنون یکی از بازیکنان خوب سمت چپ این تیم به شمار می رود.

 

4-عارف آقاسی

هایجک این فصل تراکتور از استقلال عارف آقاسی است. بازیکنی که سابقه بازی در هر دو تیم استقلال و تراکتور را داشت و وقتی دوباره مورد توجه این دو تیم قرار گرفت، تصمیم گرفت راهی تیم دوران خدمت سربازی خود شود. عارف در اکثر دقایق این فصل بازی کرده ولی بین هواداران تراکتور، منتقد، کم ندارد و باید دید مقابل سرمربی سابق خود خواهد توانست دفاع تی‌تی‌ها را بسته نگه دارد یا نه.

 

5- سیدمحمد حسینی

مدافع گچسارانی انتقال نافرجام فصل گذشته استقلالی‌هاست. بازیکنی که پس از بازگشت غیرقابل پیش بینی سیاوش یزدانی و حسین مرادمند مجبور به جدایی از جمع شاگردان ساپینتو شد و این درحالی است که اردوی پیش فصل را با آبی‌ها گذرانده بود. حسینی البته در تبریز فصل خوبی داشت اما امسال فرصت بازی کمی داشته و و باید دید مقابل تیم سابق خود هم می‌تواند بازی کند یا نه.

6-ارسلان مطهری

ارسلان مطهری در یکی از بدترین شرایط تراکتور راهی این تیم شده و دوران ناموفقی هم داشته است. مهاجمی که در نیم فصل از استقلال به تراکتور آمد و در فرصت هایی که برای بازی به او داده شد بسیار کم فروغ ظاهر شد. باید دید مطهری در بازی مقابل استقلال، شانس بازی برای تراکتور را پیدا خواهد کرد یا نه.

کد خبر 1052


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید