قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/10 12:01 | کد خبر : 1056
تقلا برای نجات به امید پرواز!

امروز در اردبیل همه فوتبالی‌ هستند

عصر امروز در اردبیل همه یک خواسته دارند؛ سه امتیاز یک تقابل فوتبالی مهم و تعیین کننده...

لیگ دسته دو,آینده سازان اردبیل,

به گزارش‌ "ورزش آذربایجان "، در یکی از حساس ترین مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال ایران از گروه الف، تیم آینده سازان اردبیل امروز دوشنبه ساعت ۱۶:۴۵ در استادیوم تختی اردبیل به مصاف تیم شهرداری بم خواهد رفت.

آینده سازان و شهرداری بم از تیم های فانوس به دست لیگ دسته دو هستند و کسب سه امتیاز این بازی برای هر دو تیم از نان شب هم واجب است و به نوعی یک تقابل ۶ امتیازی محسوب می‌شود. حتی در سطح شهر اردبیل و فضای مجازی شاهد فراخوان هایی هستیم که از هواداران خواسته شده تا تیم شهرشان را در این دیدار سرنوشت ساز تنها نگذارند.

شاگردان فرهاد پورغلامی در آینده سازان اردبیل با ۲۴ امتیاز به خاطر تفاضل گل پایین در رتبه دوازدهم و هم امتیاز با تیم های دهم و یازدهم جای گرفته و در لبه پرتگاه لیگ دو قرار دارند.

در آن سوی نیز،شهرداری بم با ۱۹ امتیاز همسایه جدولی و در تعقیب تیم آینده سازان اردبیل است و یکی از سه تیم اصلی کاندیدای سقوط به لیگ ۳ نیز محسوب می‌گردد.

فوتبال اردبیل که در سالیان اخیر چندین بازیکن مطرح ملی و بین المللی را به سطح اول فوتبال ایران و حتی اروپا معرفی کرده است. اما به دلیل عدم ایجاد بستر مناسب برای جوانان مستعد این استان مدت هاست که نه استعدادی شکوفا می شود و نه تیمی در سطح بالا از اردبیل حضور دارد که فرصتی برای شکوفایی و شناخته شدن استعدادها وجود داشته باشد.

کد خبر 1056


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید