قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/10 13:45 | کد خبر : 1059
خط‌کش و نقاله بیاورید؛ جنگ، جنگِ مهندس‌هاست!

این دوئل تراکتور-استقلال را جذاب می‌کند

ویژه ترین تقابل تراکتور با استقلال،رقابت مهندس های دو تیم برای کسب عنوان بهترین پاسور لیگ برتر است.

تراکتور,استقلال,ریکاردو آلوز,ابوالفضل جلالی,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش "ورزش آذربایجان" در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران، تراکتور و استقلال روز چهارشنبه در استادیوم یادگار امام تبریز به مصاف هم خواهند رفت. تقابل این دو تیم فارغ از جدول و رتبه همیشه از حساسیت بالایی برخوردار بوده است. بازی تراکتور-استقلال همواره چهره ویژه کم ندارد شاید اما ویژه‌ترین تقابل چهره ها در این بازی ، دوئل مهندس پرتغالی تراکتور با مهندس ایرانی استقلال‌ خواهد بود.

ریکاردو آلوز، ستاره پرتغالی تراکتور، که به مانند فصل گذشته در خط هافبک تیم خوش درخشیده و پایه گذار اکثر حملات و گل های مهاجمان پرشورها شده است با ۹ پاس تا به اینجا همراه با ابوالفضل جلالی، مدافع چپ استقلال در صدر پاسورهای لیگ قرار دارد. جلالی که به عنوان دفاع چپ در استقلال بازی می کند، این فصل فراتر از انتظار ظاهر شده و رقیبی سرسخت برای آقای پاس سال قبل لیگ برتر به حساب می آید. 

از شروع سال جدید ریکاردو آلوز در ۴ بازی اخیر فقط یک پاس گل آن هم در هفته بیست و دوم مقابل آلومینیوم اراک به نام خود ثبت کرده و روز های کم فروغی را در هفته های پرحاشیه تراکتور سپری می‌کند، در آن سمت اما ابوالفضل جلالی در شروع سال جدید با ثبت ۴ پاس گل در سه بازی اخیر استقلال نقش بسزایی در بردهای تیمش داشته و به عنوان مرد شماره یک آبی ها شناخته می‌شود.

یقینا تقابل آلوز با جلالی حساسیت این بازی را چند برابر خواهد کرد و هردو بازیکن تلاش مضاعفی خواهند کرد علاوه بر موفقیت  تیمشان در این بازی، آمار خود در جدول پاس گل ها را هم بالاتر ببرند که این امر قطعا با استقبال هواداران همراه خواهد بود؛ چرا که هر پاس گل برای این بازیکن ها برابر با یک گل برای تیم محبوب آنها خواهد بود!

کد خبر 1059


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید