قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/11 16:15 | کد خبر : 1070
بعد از بالا بردن جام در تایلند...

در گوشی از فوتسال؛ ستاره مس در معرض هایجک!

ماندن یا رفتن کاپیتان تیم ملی فوتسال بعد از رفتن کاپیتان فرهاد فخیم و چند ستاره دیگر مس، به دغدغه جدید هواداران این تیم در مارکت تبدیل شده است.

تیم ملی فوتسال,علی اصغر حسن زاده,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، علی اصغر حسن زاده یکی از علامت سوال های بزرگ نقل و انتقالاتی باشگاه مس سونگون است. او بعد از یک فصل درخشش در این تیم به عنوان کاپیتان تیم ملی 48 ساعت پیش قهرمان جام ملت های آسیا 2024 شد و بر اساس اطلاعات دریافتی از منابع آگاه، هنوز هیچ تضمینی برای ادامه حضورش در جمع نارنجی پوشان فوتسال آذربایجان وجود ندارد.

مس‌سونگون سال گذشته در نقل و انتقلاتش ستاره چینی کرد. این باشگاه رکورددار مرد سال فوتسال آسیا را از رقیب سرسخت خود گیتی پسند گرفت و در چندین پست دیگر هم خریدهای مهمی داشت. آنها با این وجود تحت تاثیر یکسری مشکلات ناخواسته  چهار هفته زودتر از پایان رقابت‌ها قافیه قهرمانی را به رقیب دیرینه شان باختند.

بعد از اینکه کار مس در کورس به پایان رسید، حسن زاده به خاطر مشکلات شخصی چند هفته زودتر جمع نارنجی پوشان را ترک کرد و تا الان هیچ مذاکره ای برای تمدید با مس سونگون انجام نداده است. او چند پیشنهاد بسیار خوب از باشگاههای دیگر هم دارد و کار مس برای نگه داشتنش به ویژه بعد از درخشش این بازیکن در جام ملت ها خیلی سخت شده است.

علی اصغر حسن‌زاده، بازیکن ملی پوش فوتسال‌ایران، در سال‌های ۲۰۱۴،۲۰۱۶،۲۰۱۷ و۲۰۱۸ از سمت AFC به عنوان بهترین بازیکن سال فوتسال آسیا برگزیده شده است. این بازیکن قهرمانی جام ملت‌های آسیا را هم در کارنامه خود دارد. همچنین مقام سومی جام جهانی را نیز کسب کرده است.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1070


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید