قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/11 14:01 | کد خبر : 1071
آقای گل محمدی فنی ترین مربی اما فعلا من...

تعیین تکلیف نیمکت تراکتور در نشست مطهری

حمید مطهری در نشست خبری پیش از بازی با استقلال تکلیف سوال مبهم اکثریت هواداران تراکتور را روشن کرد.

تراکتور,استقلال,حمید مطهری,یحیی گل محمدی,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، بعد از فعل و انفعالاتی که در نهایت به نشستن حمید مطهری روی نیمکت تراکتور انجامید، این سوال همچنان وجود داشت که نفر اول کادرفنی تیم در حال حاضر یحیی گل محمدی است یا مطهری؟ اصلا چه کسی تیم را هدایت می کند و کلی سوال دیگر. مطهری امروز در بخشی از نشست خبری امروز بازی با استقلال تکلیف این قضیه را کاملا روشن کرد:

خیلی ها قبول نمی کردند ولی من کردم!
من صادقانه برای کار کردن آمدم و دنبال پست و مقام نیستم. با توجه به شرایط سختی که تیم داشت خیلی ها قبول نمی کردند که بیایند. من آمدم چون حرفه ای این کار هستم. هر کجا که بودم می توانید بپرسید، همیشه با نهایت تعهد کار کرده ام. وظیفه فعلی من رو به جلو بردن مسائل فنی تیم در مقطع فعلی است. کار کردن در تراکتور برایم افتخار است. به عنوان یک آدم حرفه ای درگیر این کارها نیستم و بیشتر کارها را جلو می بریم.

نمی دانستم دارند فیلم می گیرند
به بچه ها در رختکن هم گفتم که شما بجنگید و قوی کار کنید هوادار پشتتان خواهد بود. اصلا هم نمی دانستم کسی فیلم می گیرد. سعی مان ایجاد ارتباط بسیار خوب با هواداران است تا همگی در نقش یک تیم به نتیجه گرفتن تراکتور کمک کنیم. بقیه چیزها خیلی مهم نیست.

تعیین تکلیف سوال بزرگ؛ این بار بدون تعارف تر!
آقای گل محمدی عزیز و بزرگتر من هستند. ایشان فنی ترین مربی هستند. هر کجا که بودم با ایشان مشورت کردم اما این جا که هستم مسئولیت فنی فعلی با من است.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1071


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید