قبل از خبر
زمان انتشار : 1402/04/18 20:30 | کد خبر : 108
دفاعیه روز گذشته پاکو خمس از سعید آقایی، مدافع چپ تراکتور، یادآور یک رفتار حرفه‌ای مهم در فوتبال بود.

پیام مهم خمس: اتحاد برای تراکتور لیگ 23

تراکتور,ورزش آذربایجان,خمس,

همه کسانی که فوتبال را تعقیب می‌کنند از پیشینه‌ای که میان سعید آقایی و هواداران تراکتور اتفاق افتاده، با خبر هستند. آقایی یکی از مهم‌ترین بازیکنان فوتبال آذربایجان در دهه گذشته بوده و بعد از شروع خود در تیم گسترش فولاد، در تراکتور زیر نظر امیر قلعه‌نویی به فوتبال ایران معرفی شد و نوید یک دفاع چپ آینده‌دار را به ناظران فوتبال ایران داد.

آقایی از چهره‌های منتخب کی‌روش در دو سال باقی‌مانده به جام جهانی ۲۰۱۸ بود اما در نهایت نامش در بین نفرات نهایی قرار نگرفت؛ اگرچه او در بازی‌های مهمی مثل ایران - الجزایر بازی کرده و درخشش خاص خود را هم داشته است.

آقایی در این سال‌ها در تیم‌های بزرگی حضور داشته است؛ از پرسپولیس و فولاد گرفته تا سپاهان و البته به واسطه تعصبش به پیراهن تیم‌ها در زمان حضور، مسائلی با طرفداران تیم‌های رقیب داشته است که یک‌بار هم این مسئله در بازی جنجالی پرسپولیس - تراکتور بروز نموده است.

 

 

اما دیروز پاکو خمس، سرمربی اسپانیایی تراکتور، به حمایت از سعید آقایی پرداخت و از هواداران تراکتور خواست معذرت‌خواهی آقایی را قبول کنند و او را به سمت موفقیت هل بدهند. این درخواست به خاطر فشاری است که آقایی از زمان حضور در تراکتور تحمل کرده و بعضی از جریان‌های هواداری بی وقفه به نفرت پراکنی علیه او مشغول هستند.

با توجه به اقبال پاکو در میان هواداران تراکتور و از آنجایی که او قصد ساخت یک تیم مدعی برای این فصل رقابت‌های لیگ برتر را دارد و تیمش باید با حداکثر اتحاد و تمرکز به زمین برود، اینطور به نظر می‌رسد که تراکتوری‌ها با اطلاع از این شرایط خطیر، این داستان را تمام کرده و شرایط را برای بازیکنی که از شهر خودشان به فوتبال ایران معرفی شده، آماده کنند. بازیکنی که حالا یک رقیب سرسخت و جوان هم دارد؛ علی شجاعی که دومین مدافع چپ تراکتور در خریدهای پیش‌فصل بوده است.

کد خبر 108


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید