قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/13 10:01 | کد خبر : 1095
کاپیتان تراکتور حس و حال دربی گرفت و...

خلیل‌زاده متنفر از رنگ آبی؛ جنگی‌تر و شجاع‌تر!

شجاع خلیل‌زاده در برابر استقلال چهره ای کاملا متفاوت از آن چه طی چند هفته اخیر دیده بودیم نشان داد.

تراکتور,استقلال,لیگ برتر فوتبال ایران,شجاع خلیل زاده,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، تراکتور و استقلال تهران روز گذشته در ورزشگاه یادگار امام به مصاف هم رفتند؛ تقابل سرخ‌پوشان تراکتور با آبی‌های پایتخت در این دیدار حس ‌و حال دربی را برای شجاع خلیل‌زاده، کاپیتان تراکتور زنده کرد تا چهره ای  کاملا متفاوت از او را در زمین ببینیم.

نبرد تراکتور-استقلال بدون گل به پایان رسید اما خلیل‌زاده بهترین ورژن خودش را به نمایش گذاشت و یک سطح بالاتر از همیشه در زمین ظاهر شد. به طوری که در نبردها و درگیری‌های بین بازیکنان پرشورتر و ترسناک‌تر از باقی اوقات بود.

به نظر می‌رسد تیم استقلال تهران عامل محرک قدرتمندی برای شجاع است. بر اساس آمار به دست آمده از رقابت دیروز خلیل زاده بهترین بازیکن زمین شد و با نمره ۷.۵۳ بالاتر از ریکاردو آلوز از تراکتور و حسین مرادمند از استقلال قرار گرفت.

خلیل زاده طی هفته های اخیر شرایط عجیبی را پشت سر گذاشت و ابهامات زیادی در خصوص او مطرح شد. با این وجود با تغییر کادر فنی به نظر می رسد شجاع و دوستانش راضی تر از قبل به کار خود ادامه می دهند؛ البته باید دید فروغ خلیل زاده فقط به خاطر نوستالژی دربی بود یا اینکه او قرار است در ادامه هم همین شجاع باشد.

 

**همکاران رسانه‌ای عزیز!

تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1095


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید