قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/13 11:45 | کد خبر : 1098
احیای همیاری و بازگشت به سطح اولم آرزوست...

بسکتبال زنجان در کما؛ چاقوها فرو در توپ!

وضعیت بسکتبال زنجان در دوران افول خود در انتظار یک معجزه است؛ معجزه ای که آنها را از بیراهه پسرفت خارج و به مسیر پیشرفت برگرداند.

تیم بسکتبال همیاری ,زنجان, سوپرلیگ بسکتبال ایران,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، در سال های نه چندان دور شهر زیبای زنجان با تیم بسکتبال همیاری در سطح اول این رشته خودنمایی می کرد. این تیم اما به یک باره اسیر سومدیریت های مکرر شده و در نهایت از جاده پیشرفت به بیراهه پسرفت نقل مکان کرد.

همیاری زنجان تیمی بومی و همیشه مدعی در سوپر لیگ بسکتبال بود ولی با انحلال ناگهانی این تیم در سال ۹۳ بسکتبال زنجان با یک شوک بزرگ همراه شد.

تیم بسکتبال همیاری یک تیم پرهوادار در بین تیم های حاضر در سوپرلیگ ایران بود و حضور و افتخار آفرینی اش در استان زنجان از نظر بعد اجتماعی تاثیرات مثبت فراوانی داشت.

خانه بسکتبال، تیمی بود که زنجانی ها سعی داشتند جایگزین همیاری کنند اما این پروسه هم تا کنون راه به جایی نبرده و پیگیری های خبرنگار ما نشان می دهد که آینده بسکتبال در زنجان مبهم است.

فصل گذشته  تیم خانه بسکتبال زنجان در  مرحله پلی آف دسته یک از صعود به سوپرلیگ بازماند و حسرت زنجانی ها برای حضور در سوپرلیگ یک فصل دیگر تمدید شد. با توجه به اهمیت موضوع طی روزهای آتی با چند مسئول مربوطه در این مورد صحبت هایی خواهیم کرد تا بلکه به زنده شدن دوباره بسکتبال زنجان کمکی کرده باشیم.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1098


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید