قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/13 12:30 | کد خبر : 1099
شوخی بود یا جدی؟ طی یک اقدام غیرمنتظره...

صندلی یحیی در تراکتور خالی شد (عکس)

در حالی که کم کم مطهری خود را آماده معرفی شدن به عنوان سرمربی دائم تراکتور می کند، نیمکت نشینان این تیم روز گذشته جای یحیی را خالی کردند!

تراکتور,استقلال,حمید مطهری,یحیی گل محمدی,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، تراکتور در دومین تجربه حضور حمید مطهری روی نیمکتش مقابل استقلال به تساوی 0-0 خانگی رضایت داد. به نظر می رسد باید به حضور دستیار سابق یحیی گل محمدی روی نیمکت تراکتوری ها  حداقل تا پایان فصل عادت کنیم و شاید همین روزها پسوند موقت هم از کنار نام این مربی حذف شود.

با این وجود پیش از بازی روز گذشته اتفاق جالبی روی نیمکت تیم تراکتور رخ داد و اعضای تیم جای یحیی را در صندلی اول خالی گذاشتند!

در مراسم ابتدایی بازی و زمانی که اعضای نیمکت دو تیم مشغول نشستن روی صندلی های خود بودند، کادرفنی تراکتور با پیشنهاد یک نفر -شوخی یا جدی بودنش معلوم نبود – یک صندلی را برای یحیی خالی گذاشتند!

بعد از جدایی ناگهانی پاکو خمس و مطرح شدن چند گزینه خارجی در نهایت یحیی گل محمدی به گزینه اصلی تراکتوری ها تبدیل شد. البته از همان ابتدا مشخص بود که حضور یحیی روی نیمکت حداقل تا پایان فصل ممکن نیست. به هر حال مطهری به عنوان مربی موقت آمد و حالا طی روزهای اخیر کم کم اعتماد به نفس لازم برای انکار این موضوع را هم پیدا کرده و به نظر می رسد تا چند هفته بعد جای خالی سرمربی و یحیی در تراکتور هر دو با حمید مطهری پر شود!

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1099


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید