قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/13 13:21 | کد خبر : 1100

در جریان دیدار حساس تراکتور با استقلال نقش جدید مترجم سابق پاکو خمس مشخص شد!

تراکتور,پاکو خمس,سعید متین,

به گزارش "ورزش آذربایجان "،عصر دیروز یکی از حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر ایران بین تراکتور و استقلال در استادیوم یادگار امام تبریز برگزار شد که تلاش دو تیم نتیجه ای نداشت و کار با تساوی 0-0 تمام شد. 

از نکات قابل توجه این بازی برای اصحاب رسانه و هواداران حضور سعید متین مترجم پاکو خمس بر روی نیمکت تراکتور بود که بالطبع پس از جدایی مربی سابق لالیگایی تیم او هم باید جدا می‌شد. او اما هم‌چنان همراه با تیم است و علامت سوال بزرگ این است که نقش سعید در تیم چیست؟

برنامه تاکتیکی تراکتور که از زمان قربان بردیف و پاکو خمس بیشتر حول محور ریکاردو آلوز، مهندس پرتغالی تیم بوده است. در بازی دیروز مقابل استقلال نیز، این ستاره پرتغالی بار ها با پاس های طلایی اش گره بازی را باز کرد و برای هم تیمی هایش موقعیت های فراوانی ساخت و پرداخته کرد که مهاجمان تیم قدر این موقعیت ها را ندانستند. بسیاری از این پاس ها هم سوخت چون مهاجمان تیم حتی در هنگام ضربات پایانی بی برنامه بودند و این بی برنامگی تیم در بازی دیروز  مقابل استقلال بیشتر در مواقع حمله تراکتور به چشم آمد.

حمید مطهری، سرمربی تراکتور در پاسخ به سوال خبرنگاران در نشست خبری بعد از بازی در مورد مشکل حمله تیم گفت:
((در بخش دفاعی با زمان کوتاهی می‌توانید تیم‌تان را ترمیم کنید ولی در بخش حمله کار سختی است و باید زمان زیادی بگذارید. نمونه اروپایی‌اش گواردیولاست که هر جا می‌رود بالای دو، سه سال می‌ماند. ما برنامه داریم ولی باید بهتر شویم. به صورت کلی باید بگویم در بخش دفاعی می‌توانید کار را انجام دهید ولی در حمله، کار زمان‌بر است.))

به نظر می رسد در چنین شرایطی ماندن سعید متین یک حسن بزرگ داشته باشد؛ آن هم ایجاد ارتباط سریع با آلوز است! او که در حین گرم کردن پیش بازی هم حسابی فعال بود، در جریان بازی با شدت بالا صحبت های مطهری را برای آلوز در کنار زمین ترجمه می کند تا به نوعی کاتالیزور تاکتیکی تیم در شرایطی باشد که به نظر می رسد همچنان مهندس پرتغالی تنها طراح حملات تیم است.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1100


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید