قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/13 18:30 | کد خبر : 1104
گفت و گو با تک نماینده آذربایجان در تیم اعزامی؛

بدرقه پیمان در یادگار؛ مقصد ایتالیا، هدف جام

تک نماینده آذربایجان در تیم اعزامی به ایتالیا روز گذشته در ورزشگاه یادگار امام مورد تجلیل قرار گرفت.

والیبال ساحلی,والیبال ساحلی قهرمانی کارگران جهان ,پیمان درگاهی,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کارگران جهان، ۳۰ خرداد لغایت ۵ تیرماه به میزبانی ایتالیا برگزار خواهد شد. پیمان درگاهی، ستاره ملکانی، نماینده استان آذربایجان شرقی در تیم ملی والیبال ایران است که به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی راهی ایتالیا خواهد شد.

در همین راستا روز گذشته در حاشیه بازی تیم های تراکتور و استقلال از پیمان درگاهی با اهدای جوایزی تجلیل به عمل آمد تا این ورزشکار ملکانی با روحیه بالا به اردوی تیم ملی جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان ملحق شود. او جزو ورزشکاران منتخبی بود که به مناسبت روز کارگران از آنها تجلیل به عمل آمد.

درگاهی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، درباره حضور در مسابقات قهرمانی کارگران جهان اظهار کرد: ((با توجه به اینکه سال گذشته قهرمان شدیم، با تیم شهید قاضی طباطبایی به مسابقات اعزام خواهیم شد.))

او در مورد مقام هایی که منجر به انتخابش به عنوان یکی از برترین ورزشکاران کارگر استان شد گفت: ((چند دوره در تیم‌ملی والیبال ساحلی حضور داشتم و سابقه چندین بار قهرمانی در مسابقات کشوری یک مقام چهارم در مسابقات جهانی را دارم.))

ستاره والیبال ساحلی با ابراز امیدواری نسبت به عملکرد نماینده ایران در مسابقات قهرمانی کارگران جهان مطرح کرد: ((متاسفانه فدراسیون اسپانسر و درآمدزایی را به خود تیم واگذار کرده و با توجه به عدم حمایت فدراسیون، از لحاظ مالی در مضیقه هستیم. اما با این حال می‌توانیم یک پای فینال باشیم و برای قهرمانی به ایتالیا می‌رویم و نه صرفاً حضور در مسابقات جهانی.))

 

**همکاران رسانه‌ای عزیز!

تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1104


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید