قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/15 13:45 | کد خبر : 1122
سر بزنگاه یک عده از داخل باشگاه…

افشاگری مهم ستاره سابق تراکتور

هافبک سابق تراکتور از علت نتیجه نگرفتن تراکتور در سال های اخیر که برای هواداران تراکتور هر سال تکرار می‌شود بی پرده صحبت کرد.

مهدی مهدی پور,استقلال,تراکتور,

به گزارش "ورزش آذربایجان "،مهدی مهدی پور هافبک خوش‌فکر استقلال تهران و سابق تراکتور در گفت‌وگویی با یکی از رسانه ها از دوران بازیگری‌اش در تی تی ها گفت و با اشاره به علت نتیجه نگرفتن تراکتور در هفته‌های پایانی لیگ و حتی علت اصلی قهرمان نشدن پرشورها در لیگ برتر پرده برداشت. او با این مصاحبه‌ی آتشین خود به نوعی دست عوامل و افرادی که مشکلات تیم و عدم نتیجه تراکتور را به گردن هواداران می‌انداختند رو کرد.

مهدی پور گفت: «من یک سال و نیم  خدمت سربازی ام را در تبریز و تیم تراکتور گذراندم و هواداران تراکتور بی نظیر هستند و خیلی به ما لطف داشتند. آن سال جزو سال هایی بود که می‌توانستیم قهرمان باشیم اما با اشتباه مدیریت باشگاه به حاشیه رفتیم. اتفاق عجیبی که هر سال در تراکتور می افتد این است که در سر بزنگاه ها و بجای اقدامات مثبت، از درون خود مجموعه باشگاه تراکتور خود زنی می‌کنند و هواداران هیچ نقشی در نتیجه نگرفتن و مشکلات تیم ندارند. در تراکتور چیزی به نام ثبات معنی و مفهوم ندارد.»

این مصاحبه ها برای هواداران تراکتور به نوعی یک داستان تکراری است که همه ساله اتفاق میافتد و امسال نیز مثل سالیان قبل تی تی ها آنها را لمس کردند. تراکتوری که با نتیجه خوب به تعطیلات عید رفته بود دقیقا سر بزنگاه و بازی های حساس بار دیگر وارد حاشیه شد و شائبه کودتا و توطئه بازیکنان علیه پاکوخمس رخ داد تا هم مربی اسپانیایی برود و هم دست تراکتور از جام کوتاه بماند.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1122


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید