قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/15 21:01 | کد خبر : 1128
سکانس موازی جنگ قهرمانی ایکی دِو...

دوئل سری‌آیی‌های سابق در سوپر لیگ ترکیه

مائورو ایکاردی و ادین ژکو بر سر تصاحب عنوان آقای گلی سوپر لیگ ترکیه، رقابت تنگاتنگی دارند.

گالاتاسرای ,بشکتاش,فنرباغچه,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، هفته سی‌وپنجم سوپر لیگ ترکیه روز گذشته با برگزاری ۲ دیدار آغاز شد و بشیکتاش ۳ بر ۲ ریزه اسپور را شکست داد و آنکارا گوچو ۱-۱ مقابل آلانیا اسپور متوقف شد.

این فصل هم جام در استانبول خواهد ماند و در جدول سوپر لیگ، گالاتاسرای با ۹۳ امتیاز به صدر تکیه زده و فنرباغچه با ۸۹ امتیاز در تعقیب نارنجی پوشان است.

علاوه بر رقابت تنگاتنگ گالا و فنر برای کسب جام، ۲ مهاجم سابقاً سری‌‌آیی ۲ تیم بر سر تصاحب عنوان آقای گلی سوپر لیگ رقابت می‌کنند.

مائورو ایکاردی با ۲۱ گل شانس اول آقای گلی است‌. ستاره آرژانتینی گالا آخرین بار در فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۴ سری‌آ با ۲۲ گل به همراه لوکا تونی آقای گل شد و حالا بعد از حدود ۹ سال به دنبال تکرار آقای گلی، این بار در شرقی‌ترین نقطه قاره سبز است.

اما ایکاردی برای رسیدن به این عنوان، آقای گل سابق سری آ و بوندسلیگا را در پیش رو دارد. ادین ژگو ستاره بوسنیایی فنرباغچه با ۲۰ گل در جایگاه بعدی قرار دارد و تهدید جدی برای ایکاردی به شمار می‌رود.

ری ماناج از سیواس و مامه بابا تیام از کاسیم پاشا، هر کدام با ۱۸ و ۱۶ گل زده در رتبه های بعدی حضور دارند، اما بعید است این عنوان از کف سری‌آیی های سابق برود و باید دید در ۳ هفته پایانی، ستاره آرژانتینی به طلسم ۹ ساله خود پایان خواهد داد یا مهاجم بی‌حاشیه فنر به این عنوان دست پیدا می‌کند؟

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1128


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید