قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/16 16:01 | کد خبر : 1137

ستاره سابق مس سونگون در بازگشت به ایران قصد حصور در تیم رقیب را دارد .


به گزارش "ورزش آذربایجان"،  گهرزمین سیرجان فصل گذشته فاصله زیادی تا پایان دادن به طلسم سنتی لیگ برتر فوتسال ایران نداشت و می رفت تا یکی از دو رتبه نخست را مال خود کند اما در نهایت به رتبه سوم اکتفا کرد. همین رتبه هم برای تیمی که دومین فصل حضورش در لیگ برتر را تجربه می کرد، نمایش قابل توجهی بود.

البته سیرجانی ها به این موفقیت ها قانع نیستند و می خواهند در فصل جدید در حد و اندازه های یک مدعی واقعی ظاهر شده و حضورشان در کورس را دیگر به حساب شگفتی و احتمالات نگذارند.
بعد از جذب مرتضی عزتی، ستاره خوش فکر مس سونگون حالا از سیرجان خبر می رسد که باشگاه گهرزمین برای جذب سالار آقاپور، ستاره ملی پوش فصل گذشته پالما اسپانیا، با این بازیکن به توافقات خوبی دست یافته است.

آقاپور دو فصل پیش از مس جدا و به پالما رفت اما قصد دارد این فصل دوباره در لیگ برتر ایران توپ بزند. گهری ها از پیش از شروع جام ملت های آسیا 2024 مذاکره با سالار را آغاز کرده بودند و به نظر می رسد اگر اتفاق خاصی رخ ندهد او را به زودی با لباس گهر ببینیم.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1137


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید