قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/16 20:01 | کد خبر : 1140
کلی نکته از این تقابل که باید بدانید

پک کامل فولاد-تراکتور؛ ببازن، افتادن!

تراکتور در اهواز میهمان فولادِ در خطر سقوط خواهد بود. در این پک پیش بازی اطلاعات مورد نیازتان را در مورد این تقابل پیدا می کنید.

تراکتور,فولاد,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش« ورزش آذربایجان » دیدار حساس تراکتور و فولاد عصر روز دوشنبه از ساعت ۱۹ در فولاد آره نا و با قضاوت دکتر بیژن حیدری انجام خواهد شد . به اتفاق چند نکته از این دیدار را مرور می کنیم :

جدول؛ ببازی سقوط می کنی!

فولاد با کسب ۲۲ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارد. وضعیت جدول رده بندی به گونه ای است که این تیم در صورت از دست دادن امتیاز در این بازی ممکن است در رده پانزدهم جدول و منطقه سقوط قرار گیرد و تنها برد جایگاه فعلی فولاد را تضمین می کند. در سوی مقابل تراکتور با کسب ۴۱ امتیاز از ۲۵ بازی در رتبه چهارم جدول حضور دارد. باخت در این بازی ممکن است به قیمت سقوط تراکتور به رده پنجم تمام شود ولی تی تی ها با هر نتیجه ای از این رده بالاتر نخواهند رفت.

جدال نابرنده هاست!

آمار دیدار های گذشته دو تیم حاکی از عدم برد هر دو تیم در چندین دیدار گذشته خود دارد . فولاد در ۸ بازی اخیر لیگ برتری خود برنده نبوده است و در مقابل چ نیز ۵ بازی از آخرین برد لیگ برتری تراکتور گذشته است!

طلسم فولاد آره نا برای پرشورها

از زمانی که ورزشگاه شهدای اهواز (فولاد آره نا ) افتتاح شده، تیم  تراکتور  هیچگاه موفق به بازگشایی دروازه فولاد نشده است. از طرفی آخرین برد تراکتور مقابل فولاد در اهواز به ۶ سال قبل بر می گردد.( لیگ هفدهم , یک بر صفر)

مهمان نواز مثل فولاد

فولادِ عبدالله ویسی این فصل از ۱۲ بازی خانگی خود ، ۱۲ امتیاز به دست آورده است. در مقابل اما تراکتور این فصل ۱۲ بار به خانه حریفان رفته که حاصل آن ۱۷ امتیاز بوده است. این آمار نشان می دهد کفه ترازو در بازی روز دوشنبه به سمت قرمز های آذربایجان سنگینی می کند.

بهترین گلزن این تقابل

لوسیانو پریرا (شیمبا) با ثبت ۶ گل در تاریخ ادوار مسابقات دو تیم بهترین گلزن تقابل تراکتور و فولاد است و پس از او ساسان انصاری با ۵ و لوسیانو ادینهو با ۴ گل قرار دارند.

تکراری ترین ها،این بازی  بدون گل نمی شود!

برد ۲ بر ۱ و تساوی ۱ بر ۱ هر کدام با ۶ بار تکرار، پرتکرارترین نتیجه رویارویی های دو تیم بوده و پیروزی ۳ بر صفر فولاد و ۳ بر ۲ تراکتور بهترین برد های ۲ تیم مقابل هم بوده اند.

ارزش قرمز های شمال‌غرب دو برابر بیشتر است!

دو تیم با سیاست هایی نسبتا متفاوت در این فصل از لیگ برتر پا به مسابقات گذاشته اند. تراکتور خصوصی با هدف کسب عنوان قهرمانی و پر خرج تر از فولاد مرتبط به صنایع بسته شده است. ارزش تقریبی تراکتور در سایت ترانسفر مارکت 11.85 میلیون یورو عنوان شده در حالی که این عدد برای فولاد 6.19 میلیون یورو است. با ارزش ترین بازیکنان دو تیم نیز به ترتیب ریکاردو آلوز پرتغالی برای تراکتور با 1.50 میلیون یورو و لوکاس کاندیدو برزیلی برای فولاد با 550 هزار یورو است .

کد خبر 1140


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید