قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/17 14:30 | کد خبر : 1150
کار به کلیپ و تهییج روانی کشیده شد...

کپی فولاد از نساجی برای مقابله با تراکتور

در آستانه بازی با تراکتور، باشگاه فولاد خوزستان به روش های مختلف سعی در تحریک هوادارانش برای حضور در ورزشگاه دارد.

تراکتور,فولاد,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، فولاد و تراکتور در جریان هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۳۰ (دوشنبه) به میزبانی ورزشگاه فولاد آرنا به مصاف هم خواهند رفت.

فولاد برای بقا در لیگ‌برتر جان می‌کند و بازی‌های باقی مانده تنها فرصت شاگردان ویسی برای ماندن در سطح اول فوتبال ایران است.

شرایط موجود، باشگاه فولاد را مجاب به فراخوانده هوادارانش کرده است. رسانه رسمی این باشگاه اخیراً روزهای پرکاری را سپری کرده و به طرق مختلف از هواداران فولاد دعوت کرده که در بازی با تراکتور استادیوم را خالی نگذارند.

در یکی از کلیپ های تهیه شده در رسانه فولاد، لوسیانو پریرا، احسان پهلوان و ساسان انصاری به عنوان ستاره های این فصل سرخ‌پوشان اهواز خواستار حضور هواداران‌شان در استادیوم شده‌اند.

چند هفته قبل، نساجی هم برای دیدار با تراکتورِ پرطرفدار خواستار حضور حداکثری هوادارنش شد و در نهایت با یگانه گل منصور باقری از روی نقطه پنالتی بر تراکتور فائق آمد.

اکنون باید دید استقبال هواداران تیم درحال سقوط فولاد از بازی با تراکتور چگونه خواهد بود و در پایان چه عدد و رقمی مقابل نام ۲ تیم نمایان خواهد شد.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1150


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید