قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/17 21:27 | کد خبر : 1157
آلوز که خودش باشد بقیه حله…

طلسم سال ۱۴۰۳ شکست؛ برد مهندسی شده!

تراکتور با درخشش ریکاردو آلوز و سوپر گل شجاع با ۲ گل بر فولاد فائق آمد.

تراکتور,فولاد,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، ۲ تیم تراکتور و فولاد در جریان هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۳۰ امروز به میزبانی ورزشگاه فولاد آرنا به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری 2 بر صفر تی‌تی‌ها به اتمام رسید.

از همان دقایق ابتدایی تی‌تی‌ها با ارسال‌های خود از جناحین سعی بر ایجاد خطر روی دروازه فولاد داشتند که در نهایت شجاع خلیل زاده با ضربه تماشایی‌اش روی سانتر بی‌نقص آلوز از روی نقطه کرنر، دروازه کریستوفر کنت را نشانه رفت و توپ را به تور سنجاق کرد و نیمه نخست با برتری یک بر صفر قرمزپوشان به پایان رسید.

در نیمه دوم فولادی‌ها هجومی‌تر کار را دنبال کردند. در یکی از ضدحملات، شلیک تماشایی ابراهیم حصار از پشت محوطه جریمه روی سقف دروازه تراکتور فرود آمد و با بدشانسی گل نشد.

به نظر می‌رسید تراکتور در نیمه دوم از روی شکم سیری بازی می‌کند و به کسب ۳ امتیاز بازی با یک گل هم راضی است. فولاد هم چند باری روی دروازه تراکتور خطر ایجاد کرد اما هیچ گاه موفق به بازگشایی چارچوب پورحمیدی نشد.

با اخراج جفرسون باهیا در دقیقه ۷۸ از زمین بازی، سرخ‌پوشان اهواز ۱۰ نفره شدند تا شرایط برای آن‌ها دشوارتر شود.

در نهایت آلوز درخشش خود در این بازی را تکمیل و روی پاس سجاد آشوری و ضربه‌ای با داخل پا، گل دوم تراکتور را به ارمغان آورد تا زخم فولاد کاری تر شود.

قرمزپوشان تبریزی با پیروزی در این مسابقه با ۴۴ امتیاز جایگاه‌شان در رتبه چهارم جدول را تثبیت کردند. فولاد هم با ۲۲ امتیاز یک پله سقوط کرد و در جایگاه پانزدهم ایستاد.

کد خبر 1157


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید