قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/18 15:15 | کد خبر : 1171
آلوز...آلوز...آلوز...هیچ وقت نگو خداحافظ...

تراکوز! این گره را هم مهندس باز کرد!

تراکتور با پیروزی شیرین 2-0 در خانه فولاد طلسمی را شکست که خیلی ها دیگر از آن ناامید شده بودند.

تراکتور,ریکاردو آلوز,فولاد,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، فولاد و تراکتور در جریان هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال دیشب در ورزشگاه فولاد آرنا به مصاف هم رفتند که در نهایت تی‌تی‌ها با ۲ گل این دیدار را به سود خود به پایان رساندند.

این پیروزی درحالی برای تراکتور رقم خورد که سرخ پوشان آذربایجان در ۶ سال اخیر هیچ‌گاه موفق به پیروزی مقابل فولاد در اهواز نشده بودند. آنها آخرین بار، ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷، در دیدار برگشت لیگ هفدهم و با هدایت ارطغرل سائلام بر فولاد تحت فرمان سیروس پورموسوی در اهواز غلبه کرده بودند. تقابلی که با تک گل احسان پهلوان به سود تی‌تی‌ها به پایان رسیده بود.

در واقع آخرین برد تراکتور مقابل فولاد در اهواز، به ۲۲۰۰ روز قبل یعنی ۶ سال پیش، بر می‌گشت و این رکورد عجیب و غریب با نقش بی‌بدیل ستاره پرتغالی تراکتور خاتمه یافت. در ۲ فصل اخیر آلوزِ قبراق مترادف بوده با تراکتورِ قبراق. در این بازی هم آلوز مهندسی کرد و تراکتور طلسم شکست.

ریکی توپ را از روی نقطه کرنر برای شجاع خلیل‌زاده ساخت و رهبر ارکستر تی‌تی‌ها با ضربه آکروباتیک‌اش دروازه کریستوفر کنت را فرو ریخت. ریکاردو در گل دوم تیمش ردپایی به مراتب پر رنگ‌تر داشت. سجاد آشوری در درون محوطه جریمه توپ را به آلوز رساند و ستاره پرتغالی با یک بغل پای ساده هنرنمایی‌اش در این مسابقه را تکمیل کرد.

تراکتور بعد از ۵ بازی بلاخره برد و بی‌شک باید مدیون آلوز باشد. مدیون ستاره‌ای که هر وقت سازش کوک بوده برای تراکتور گل ساخته و بازی درآورده. بی‌تردید شکستن طلسم ۲۲۰۰ روزه برابر فولاد در اهواز کار هر کسی نبود که آلوز آن را محقق ساخت.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1171


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید