قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/18 17:30 | کد خبر : 1173
کاپیتان ارومیه‌ای تیم ملی والیبال :وضعیت مان ناراحت کننده است!

آلارم عبادی‌پور در حضور معاون رئیس‌جمهور

کاپیتان ارومیه‌ای تیم‌ملی والیبال در حاشیه تمرین امروز تیم ملی به گفت‌وگو با خبرنگاران پرداخت.

تیم‌ملی والیبال, سید محمد حسینی,میلاد عبادی‌پور,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، تیم ملی والیبال ایران ۲۳ اردیبهشت ماه به لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ اعزام می‌شود تا آخرین شانس خود را برای کسب سهمیه المپیک امتحان کند.

میلاد عبادی‌پور، کاپیتان ارومیه‌ای تیم ملی والیبال در حاشیه تمرین تیم‌ملی با خبرنگاران گفت‌وگو کرده که در ادامه می‌خوانید:

در تمرین این تیم سید محمد حسینی، معاون امور مجلس رئیس جمهور حضور پیدا کرد.

عبادی‌پور خطاب به حسینی:

 ممنونیم که آمدید. حرف خیلی زیاد است. بعد از نسل قدیمی که  رفتند، توجه مسئولان محترم به همه ورزش‌ها مخصوصا والیبال کم‌تر شد. ما هیچ چشم داشتی از فدراسیون و ریاست جمهوری نداریم. این بچه‌ها با جان و دل کار می‌کنند. هیچ کدام‌مان منفعت‌مان را در نظر نگرفتیم به‌خاطر پرچم‌مان؛ اما مشکلاتی هست که ممنون می‌شویم حل شود. تا اینجای کار هر اتفاقی افتاده همه را آقای تفوی بخشی را از جیب خودش پرداخت کرده است.

اهمیت ورزش برای جوانان

ورزش برای جوانان کشور در این اوضاع خیلی مهم است. همه بازیکنان زورشان را می‌زنند که بهترین شکل ممکن را پیش بیاورند. کمبودهایی است که ممنون می‌شوند کمک کنید. امسال سال مهمی برای والیبال ایران است و قرار است قاره پیمایی کنیم. کم‌ترین پروازمان حدود ۳۰ ساعت است و قرار است با اکونومی برویم . بازیکنان بالای ۲ ‌متر هستند. نمی‌توانیم در اکونومی بنشینیم. آقا تقوی یکسری پروازها را بیزینس گرفتند اما فدراسیون صفر شده و اگر به المپیک برویم فکر می‌کنم دیگر بودجه‌ای برای فرستادن تیم به المیپک ندارد.

درخواست از ریاست جمهوری

من از ریاست جمهوری خواهش می‌کنم فدزاسیون والیبال را بیشتر در نظر بگیرید تا اینجا به عشق مردم آمده‌ایم چون جز حمایت مردم چیزی ندیده‌ایم و ممنون می‌شوم به فدراسیون والیبال بیشتر توجه کنید.

شرایط ناراحت تیم‌ملی!

شرایط امسال راحت نیست چون حساسیت ویژه‌ای به خاطر المپیک وجود دارد. هفته اول جنگ جهانی است چون با چهار تیمی بازی می‌کنیم که می‌توانند با بردهایشان خود را به کسب سهمیه نزدیک کنند. شرایطمان خوب است. دنبال بهانه نیستم چون همه به عشق مردم اینجا هستیم. خستگی یک روز تمام می‌شود اما جنگیدن به ‌عشق مردم ماندگار است.  

سختی‌ها مخصوصا پروازهای طولانی و عوض کردن قاره‌ها وجود دارد اما بازیکنان به این‌ها فکر نمی‌کند و هر کسی که اینجاست تلاش خود را می‌کند تا بهترین نمایش خود را ارائه بدهد.

پائز والیبال را خوب بلد است

متاسفانه من جزو بازیکنانی بودم که دیر رسیدم و سرمربی هم دیر آمد اما این دور روزی که کار کرده‌ایم ثابت کرده می‌تواند یکی از بزرگترین مربیان باشد. مربی جوانی است اما مربی با تجربه خوبی دارد و به قول خودمان والیبال را خوب بلد است.

جدا از این موضوع، بازیکنان هر سال صدِ خود را می‌گذاشتند اما امسال شرایط متفاوت است چون ما به هزارمان نیاز داریم تا در لیگ ملت‌ها سهمیه را کسب کنیم. در ورزش هرکسی خوب بازی کند، می‌برد. البته شانس هم دخیل است اما دل همه ما روشن است. قطعا برای هیچ مقامی قول نمی‌دهیم اما دلمان روشن است.

سبک پائز با عطایی متفاوت است

نمی‌توانم بگویم چون تازه دو روز است که رسیده‌ام. باید در سفر با بازیکنان باشید تا تغییرات را ببینید اما سبک مربیان با هم فرق می‌کند این یک سبک است و عطایی هم یک سبک داشت. دلیل بر خوب با بد بودن آنها نیست. از نظر ذهنیت مسابقات پیش رو هم تاثیرگذار است و همه ذهنیت المپیک را دارند.

 بحث انتقاد به نحوه عملکرد تیم برمی‌گردد. در گذشته سعید معروف و موسوی بودند و هیچ‌وقت انتقاد نشد چون تیم ملی بهترین عملکردش را داشت. ما همه زحمت کشدیم و نسل بعدی هم زحمت می‌کشد تا قدرت والیبال را حفظ کنیم.حرف‌هایی که زدم انتقاد نبود بلکه توصیه بود اما والیبال ما نشان داد به بدترین شکل ممکن نتایج را واگذار کرد. شاید الان هم این اتفاق بیفتد اما زحمت بکشیم و ببازیم کجا و زحمت نکشیم و ببازیم کجا.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1173


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید