قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/19 12:01 | کد خبر : 1182
لاله های نارنجی فعلا در فاز تمدید!

تمدید عقب گیر مس بعد از یک ماه پاساژگردی!

تیم فوتسال مس سونگون قراداد یک بازیکن فصل گذشته خودش را تمدید کرد.

مس سونگون,علی اصغر حسن زاده, مرتضی عزتی,فرهاد فخیم ,حمزه کدخدا,محمد شجری,

به گزارش "ورزش آذربایجان "، تیم فوتسال مس سونگون که برخلاف فصول گذشته با تأخیر وارد نقل‌و‌انتقالات شد هنوز موفق به جلب رضایت هوادارانش نشده است.

بیشترین فعالیت مدیران باشگاه در مارکت مربوط به تمدید با بازیکنان فصل قبل می‌گردد. البته آنها در این مورد هم چند ناکامی بزرگ داشتند و ستاره هایی چون علی اصغر حسن زاده، مرتضی عزتی، فرهاد فخیم و حمزه کدخدا تا این لحظه جزو خروجی های بزرگشان محسوب می شود.

در همین راستا باب مذاکره با چندین بازیکن باتجربه را آغاز کردند که روز گذشته با یکی از عقب گیر های تیم به توافق دو طرفه رسیدند.

محمد شجری بازیکن باتجربه فصل گذشته تیم مس بود که بعد از پاساژگردی گردی و مذاکره با تیم های دیگر و چند مذاکره ناموفق با نجف زاده مدیران مس، در نهایت قراردادش را به مدت یک فصل دیگر با باشگاه تمدید کرد.

 همچنین با ماندن شجری در مس،احتمال زیاد حمید احمدی نیز قراردادش با باشگاه را تمدید کند. از باشگاه مس سونگون همچنین خبر می رسد آنها در تلاش هستند تا رضایت بهروز عظیمی را برای ماندن جلب کنند.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1182


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید