قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/20 10:03 | کد خبر : 1190
سرخابی‌های پایتخت سبب احیای ورزش تبریز می شوند؟

سهم ورزش تبریز از سهام‌میلیاردی بانک شهر

پس از حمایت بحث برانگیز بانک شهر از سرخابی های پایتخت، شهردار تبریز وعده ای داد که اگر عمل شود می توان به احیای ورزش این شهر امیدوار بود.

یعقوب هوشیار,شهرداری تبریز,استقلال,پرسپولیس,بانک شهر,

ه گزارش "ورزش آذربایجان"، واگذاری پرسپولیس به چند بانک که عمده سهام‌دار آن بانک شهر است واکنش رسانه‌ها و عموم مردم آذربایجان‌شرقی را برانگیخت چراکه شهرداری این شهر سهام‌دار ۷ درصد بانک شهر است. 

چرا امکانات و سرمایه‌های شهری به جای تیم‌های بومی صرف حمایت‌از تیم‌های پایتخت می شود؟ !یعقوب هوشیار، شهردار تبریز، در گفت و گو با همشهری در مورد این موضوع توضیحاتی ارائه کرد که در ادامه می خوانید:

در بودجه ۱۴۰۳، برنامه ما رفتن به سمت تیم‌داری است

در دوره جدید شهرداری و شورا برای احیای ورزش استان در بحث زیربنایی و روبنایی کارهای جدی کرده‌ایم که در نظام بودجه‌ریزی قابل مشاهده است، در این سال شورا این اجازه را به ما داد که بتوانیم از چند تیم ورزشی حمایت کنیم.

ما باید سهم خودمان را به شهر و جوانان خودمان منتقل کنیم

توافق کرده‌ایم به نسبت سهمی که در بانک شهر داریم یعنی ۲۵میلیارد تومان، سالانه به عنوان حامی مالی از ۵،۶ تیم که طبق نظر شورا و کمسیون ورزش انتخاب می‌شود حمایت کنیم. آذربایجان شرقی استعدادهای زیادی دارد و ما مدافع حقوق جوانان خودمان هستیم‌. البته کارهای سیستم بانکداری از یک نظام اقتصادی تبعیت میکند و ضرری متوجه سهم ما نیست.

کد خبر 1190


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید