قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/20 14:30 | کد خبر : 1195
احیای ایکاردی در قلمرو شیرها!

بی رحم ترین نسخه مهاجم آرژانتینی در ترکیه

مهاجم آرژانتینی تیم گالاتاسرای در دومین سال حضورش در فوتبال ترکیه به دنبال تاریخ سازی در این تیم است و با حضور در این تیم تبدیل به یک شیر بی رحم شد.

 مائورو ایکاردی,گالاتاسرای,سوپرلیگ ترکیه ,

به گزارش‌ "ورزش آذربایجان"، مائورو ایکاردی،ستاره آرژانتینی حال حاضر گالاتاسرای که در سال ۲۰۱۹ با رقم ۶۵ میلیون یورو از اینترمیلان به تیم متمول فرانسوی یعنی پاری‌سن‌ژرمن انتقال ناموفقی داشت اما پس از حضور ناموفقش در این تیم،در سال ۲۰۲۲ با پیوستن به جمع شیرهای استانبول،احیا شد و روز های درخشانی را در این تیم سپری می‌کند.

ایکاردی در سه فصل حضورش در پاریس با ۹۲ بازی(۳۸گل و ۱۰پاس گل) و تاثیرگذاری مستقیم در ۴۸ گل این تیم نقش ایفا کرد که تنها او در اولین فصل حضورش در این تیم پاریسی خوش درخشید اما در دو فصل بعدی ایکاردی ضعیف ظاهر شد تا جایی که در سال ۲۰۲۲ با انتقال قرضی به تیم گالاتاسرای ترکیه پیوست.

آما نکته عطف زندگی فوتبال ایکاردی بعد از حضور در اینتر،حضورش در تیم گالاتاسرای است که او در این تیم احیا شد.این ستاره آرژانتینی با انجام ۷۰ بازی برای شیرهای استانبول،موفق به انجام زدن ۵۳ گل و ۲۰ پاس گل شده است تا پس از حضور ناموفق در تیم پاری‌سن‌ژرمن،با حضور در گالاتاسرای به بی رحم ترین شکارچی شیرها تبدیل شود و در این فصل جاری، این فرصت را دارد که با عبور از رکورد ۴۴گل الکس در یک فصل از او پیشی بگیرد و در سوپرلیگ ترکیه تاریخ سازی کند.

کد خبر 1195


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید