قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/21 17:39 | کد خبر : 1206
با این روش بستن تیم قهرمان غیرممکن است...

والیبال ارومیه مبتلا سرطان سکوت؛ همه دارند می‌روند!

در شرایطی که شایعات زیادی در مورد خروجی های تیم والیبال شهرداری ارومیه شنیده می‌شود، مدیران این باشگاه نیز سیاست سکوت و خاموش را پیشه گرفته‌اند و حاضر به شفاف سازی نیستند.

شهرداری اورمیه,عبدالرضا علیزاده,لیگ برتر والیبال,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، در روزهایی که تیم های مدعی لیگ برتر والیبال در حال مذاکره با بازیکنان مدنظرشان هستند؛ خرید و فروش ها در حال حاضر در بالاترین سطح انجام می شد چرا که تیمی که تفکر قهرمانی دارد خیلی زود وارد زمان طلایی نقل‌و‌انتقالات می‌شود تا بهترین های بازار و لیگ را درو کند.

اما در این بین تیمی که لقب نماینده پایتخت والیبال آسیا را یدک می‌کشد همه ساله این فرصت طلایی را به واسطه بی برنامگی مدیران شهری از دست می‌دهد؛ مثل امسال که تا این لحظه در مارکت فقط خبر خروج ستاره های شهرداری را می شنویم و خبری از خرید و برنامه های تقویتی تیم فعلا نیست.

در حالی‌که عبدالرضا علیزاده،سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه،همراه با تیم ملی در اردوی تهران به سر می‌برد،از اردوی تیم شهرداری نیز خبرهای خوبی شنیده نمی‌شود و عدم توجه مدیران تیم سبب شده حتی بازیکنان فصل گذشته تیم نیز به تمدید قرارداد با باشگاه علاقه نشان ندهند.

همین بی خیالی مدیران باعث شده تا باشگاههای متمول دست به کار شده و پیشنهادات چرب و نرم شان را به گوش ستاره های شهرداری رسانده و آنها را برای ترک ارومیه ترغیب کنند.

برای پیگیری این موضوع و اطلاع از صحت و سقم شایعات تصمیم به ارتباط با مدیران و اعضای کادرفنی شهرداری ارومیه گرفتیم. با این وجود تلاش‌های خبرنگار پایگاه خبری ورزش آذربایجان برای مصاحبه با از ارکان مدیریتی و فنی تیم بی نتیجه مانده و احدی از مدیران حاضر به پاسخگویی نشدند. به این ترتیب فعلا باید به خواندن شایعات جدایی ستاره ها قانع باشیم تا شاید فرج خاصی حاصل شود!

کد خبر 1206


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید