قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/21 20:30 | کد خبر : 1209
مجوز برای تهرانی ها آری، برای تبریز خیر؟

آقای شهردار! قدیمی‌ترین تیم آذربایجان را احیا کن

با انتقال پر سر و صدای مالکیت و سهام باشگاه پرسپولیس به بانک شهر که شهرداری تبریز یکی از سهامداران عمده بانک شهر است فوتبال دوستان تبریزی خواهان احیای قدیمی ترین تیم فوتبال آذربایجان از شهرداری تبریز شدند.

ماشین سازی,شهرداری تبریز,یعقوب هوشیار,

به گزارش‌ "ورزش آذربایجان"، با انتقال پرحاشیه سهام و مالکیت باشگاه پرسپولیس تهران به بانک شهر، این بانک هزینه های چند صد میلیاردی این پرسپولیس را برعهده‌ گرفت.

شهرداری تبریز نیز جزو بزرگ‌ترین سهامداران بانک شهر می‌باشد که زین پس از محل درآمدهای شهرداری تبریز و وجوه حاصل از عوارض مردم تبریز به تیمی خارج از تبریز هزینه خواهند شد.

در سالیان گذشته شورا و شهرداری تبریز به بهانه عدم صدور مجوز توسط وزارت کشور،در رشته های ورزشی حرفه‌ای تیمداری نکردند اما پس از این انتقال باشگاه پرسپولیس به بانک شهر،این نظریه در اذهان عموم ایجاد شد که مرغ همسایه غاز است و چرا این قانون مختص شهرداری تبریز است؟ و برای دیگر شهرها هیچ منعی وجود ندارد!

پس از این اتفاق پرسروصدا،یعقوب هوشیار،شهردار تبریز گفت: "بانک شهر اسپانسر تیم های ورزشی تبریز می‌شود." فوتبال دوستان تبریزی از شهردار تبریز انتظار دارند تیم فوتبال ماشبن سازی را که در کوهی از بدهی حاصل از مالکیت زنوزی و مدیریت هوشنگ نصیرزاده برجای مانده است و کسی حاضر نیست این تیم ریشه دار را احیا کند، همانند حمایت بانک شهر از پرسپولیس،شهرداری تبریز نیز سبزقبایان را تحت پوشش خود قرار دهد.

صحبت های دو روز پیش آقای شهردار با کلید واژه هایی چون احیا، کمک و ورزش تبریز، بسیار امیدوار کننده بود البته اگر به مرحله عمل برسد. البته ورزش دوستان تبریز خاطره خوشی از احیای ماشین توسط شهرداری ندارند. این پروژه حدود یک دهه پیش با صعود ماشینِ شهرداری تبریز به لیگ برتر می رفت غوغا کند اما در فاصله دو سال همه چیز به نیست و نابودی کشیده شد.

کد خبر 1209


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید