قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/21 16:30 | کد خبر : 1210
آنلاین از نشست خبری تراکتور-گل گهر

توضیحات مطهری بابت خط قرمزش روی چند اسم

حمید مطهری در مورد دلیل عدم استفاده از چند بازیکن در ترکیب تراکتور توضیحاتی ارائه کرد.

تراکتور,حمید مطهری,گل گهر,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش ورزش آذربایجان، تراکتور بعد از برتری هفته گذشته مقابل فولاد که اولین برد لیگ برتری امسالش بود، کمی از شوک هفته پرالتهاب اخیر خارج شده و امیدوار است فردا هم بتواند در تبریز از سد گل گهر بگذرد. صحبت های حمید مطهری در نشست خبری قبل از این دیدار را بخوانید:

خوشحالی از حضور هواداران

خیلی خوشحالیم که هواداران در بازی فردا حضور دارند، چون هواداران تراکتور پر از انرژی مثبت هستند. تیم گل‌گهر هم باشگاه قابل احترام است و هم کادر محترمی دارد. آنها تیمی تاکتیک محور در فاز دفاعی هستند و جزء تیم‌هایی هستند که کمترین گل خورده را دارند. آنها روی توپ‌های هوایی تیم قابل احترامی هستند.

تشکر از بازیکنان...

تراکتور تیم بزرگی است و فلسفه ما فوتبال هجومی است و سعی می‌کنیم فوتبال خودمان را به حریف دیکته کنیم. جا دارد از بازیکنان تشکر کنم که از نظر شعور تاکتیکی بالا هستند و خیلی متعصب و جنگنده کار را جلو می‌برند.

برنامه مان مشخص است

ما سعی می‌کنیم پلن خودمان را داشته باشیم. تیم الان می‌داند که در دقایق بازی چه می‌خواهد. این از نتیجه مهمتر است و ما می‌دانیم چطور باید بازی را کنترل کنیم. من در این چند روز با بچه‌ها صحبت می‌کردم و خوشحال بودم که تیم برنامه ۹۰ دقیقه را می‌داند.

دلیل عدم استفاده از بعضی از بازیکنان

در مورد بازیکنان باید بگویم همان‌طور که در کنفرانس اولم گفتم، باید به نظر مربیان احترام گذاشته شود. دلتیچ بازیکن خیلی خوبی است. تک تک بازیکنان ارزشمند هستند. من سعی میکنم از آنها استفاده کنم اما در زمان مناسب. من حدود دو هفته است به تیم آمدم و اینکه بازیکنی کمتر بازی کرده، دلیل بر ضعف او نیست. رحمان جعفری در نساجی بازیکن خود من بوده و اولین بازی‌هایش را با تیم من انجام داد. رحمان بازیکن زحمت کش و خوبی است.

نیاز تراکتور برای موفقیت

تراکتور در این سال‌ها از نظر فنی و مربی تیم خوبی بوده، یک سری مسائل از نظر ذهنی باعث شده که نتیجه نگیرد. من روز اول گفتم که تیم باید همدل باشد و باید این اعتماد به نفس و ثبات به تیم تزریق شود. این ثبات به نظر من چیزی است که می‌تواند به موفقیت تیم کمک کند.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1210


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید