قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/22 11:30 | کد خبر : 1213
بعد از کاپیتان و مهندس حالا نوبت ملی‌پوش‌هاست

موج دوم جدایی ستاره ها از مس سونگون

جدایی بدون جایگزین ستاره های سرشناس از مس سرنگون اتفاق نگران کننده ای است که در مارکت فوتسال شاهدش هستیم.

مس سونگون,فرهاد فخیم,مرتضی عزتی,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، تیم فوتسال مس سونگون در نقل و انتقالات این فصل کاپیتان و چند نفر از ستاره هایش را از دست داده است و احتمال جدایی چند نفرات دیگری چون بهروز عظیمی هم وجود دارد.

این تیم با وجود تمدید قرارداد چند بازیکن خود هنوز نتوانسته است ستاره های فصل قبل خودرا حفظ کند. از بزرگترین خروجی های قطعی مس کاپیتان تیم فرهاد فخیم، مرتضی عزتی، حمزه کدخدا را می توان نام برد.

این پایان داستان نیست و طبق اعلام برخی منابع مهدی جاوید با توجه به شرایط بحرانی تیم و خارج شدن از کورس قهرمانی خواستار فسخ قرارداد خود است‌.

بزرگترین چالش مدیران مس سونگون اما مربوط به قرارداد بهروز عظیمی است. قرارداد سال دوم عظیمی مشروط به توافق است و حتی گفته می شود در قرارداد وی بند فسخ برای تیم های خارجی در نظر گرفته شده است.

در شرایط کنونی و در آستانه آغاز اردو های پیش فصل تیم های فوتسالی تیم مس سونگون هنوز تکلیف بسیاری از بازیکنانش مشخص نیست. جدایی چند ستاره فصل قبل قطعی شده است و به احتمال قوی بهروز عظیمی و علی اصغر حسن زاده را هم باید از خروجی های بزرگ سونگون برای فصل بعد بنامیم.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1213


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید