قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/22 13:09 | کد خبر : 1215
این آنالیز برسد به دست آقا حمید و دوستان…

نقشه برد امروز تی تی‌ها اینجاست

پیش از تماشای تقابل تراکتور-گل‌گهر با خواندن این مطلب می توانید برای برد تیم محبوبتان نقشه بکشید.

تراکتور,گل گهر,حمید مطهری,ورزشگاه یادگار امام,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش " ورزش آذربایجان " عصر امروز تراکتور در یادگار امام میزبان گل گهر خواهد بود . تیم مطهری  که با برد خود در هفته قبل مقداری از فشار هارا از  روی خود کاسته؛ به دنبال سه امتیاز این بازی و لغزش سپاهان است تا بتواند خود را به رتبه سوم جدول برساند. 

گل گهر سیرجان تیمی است  از بدو ورودش به لیگ برتر  همیشه در میانه نزدیک به  بالای جدول قرار گرفته و  خصوصا در سال های اول و دوم صعودش به سطح اول فوتبال مملکت توانسته بود خودرا جزو صف مدعیان قهرمانی جا کند. جدال آن ها با تراکتور همواره جزو بازی های با بار فنی بالای لیگ بوده و بعید است تماشاگران این بازی دیداری با بار فنی پایین را ببینند. 

تراکتوری ها در این دیدار باید برنامه های ویژه ای برای مهار روبرتو تورس بازیکن مشهور و با کیفیت گلگهر داشته  باشند تا بتوانند دروازه خود را بسته نگه دارند و نیز در فاز هجومی هرچه زودتر به گل برسند.  اتفاقی که البته بعد از نمایش ضعیف مهاجمان تراکتور در چند بازی قبلی کمی بعید به نظر میرسد . 

گلگهر در این بازی به دنبال نفوذ به عمق خط دفاعی تراکتور خواهد بود و خصوصا از سمت چپ خود با استفاده از رزاقپور و روبرتو تورس این مهم را انجام خواهد داد.  پلن دوم آنان نیز  فشار آوردن به خط هابک دفاعی تراکتور بوده تا با استفاده از اشتباه بازیکنان حریف به گل برسند. 

از نکات مهم این  بازی رقابت دو بازیکن برتر لیگ برتر برای به پیروزی رساندن تیم خود است. ریکاردو  آلوز و روبرتو تورس که هردو دومین سال حضور خود را در لیگ ایران می‌گذرانند و  در این دو سال کیفیت خود را به فوتبال ایران اثبات کرده اند. قطعا در این دیدار کیفیت فردی بازیکنان همچون آلوز و تورس و خلاقیت های فردی آنان تاثیر به سزایی در روند بازی داشته و حتی میتواند تعیین کننده نتیجه این رقابت باشد .

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1215


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید