قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/22 22:30 | کد خبر : 1228

حمید مطهری بعد از برد امشب تراکتور مقابل گل گهر با کاراکتری متفاوت در نشست خبری حاضر شد.

تراکتور,گل گهر,لیگ برتر فوتبال ایران,حمید مطهری,

به گزارش ورزش آذربایجان، تراکتور امشب با دو گل از سد گل گهر گذشت تا حمید مطهری حسابی جای خود را روی نیمکت تی تی ها مستحکم تر کند؛ این را می شد از صحبت های او در نشست خبری بعد از باری متوجه شد:

از لحاظ سازمان دهی بهترین بودیم

حدود ۱۵ دقیقه اول واقعا تراکتوری که می‌خواستم نبود و انگار یک تیم دیگری بود. متاسفانه برنامه‌های‌مان در ابتدای بازی عملی نشد اما در ادامه فوتبال‌مان را به حریف دیکته کردیم. تیم گل‌گهر قابل احترام‌ است و در بحث انتقال‌های مثبت می‌توانستیم بهتر باشیم و با گل‌های بیش‌تر برنده شویم. چیزی که برای من باعث افتخار است ۱۰۰ دقیقه این تیم با جان و دل دوید. بچه‌ها فوق العاده دویدند. بین نفر خط اول تا خط حمله‌مان شاید ۲۰ متر بود و از لحاظ سازمان دهی بهترین بودیم. از ۲ موقعیت به گل‌گهر ضربه زدیم.

دعوای شدید آخر بازی

حرکت حسین پورحمیدی و برخوردش با تورس غیرحرفه‌ای بود نظر شما چیست؟ او گفت: غیر حرفه‌ای؟ نمی‌فهمم! یک ضربه سنگین روی سفید ران پورحمیدی خورده بود و او واقعا درد داشت. حتی در مقطعی به احسان مرادیان هم گفتم گرم کند. حرکت پورحمیدی غیرحرفه‌ای نبوده و واقعا درد داشت و روی زمین افتاد.

اخراج مشکوک شجاع

او درباره اخراج شجاع خلیل‌زاده گفت: داور اشتباه کرد. البته باید فیلم صحنه را را ببینم اما خودش می‌گفت کاری نکردم. خلیل‌زاده به عنوان ستون تیم از تیم ما محافظت می‌کند.

برگشت آرامش به مغزها

سرمربی موقت تراکتور گفت: با توجه به اتفاقات قبلی بازیکنان از لحاظ ذهنی و روانی بر هم ریخته بودند. تیم وقتی به گل می‌رسد با آرامش بهتری ادامه می‌دهد. گل را می‌زنیم و راحت‌تر بازی می‌کنیم. یک جاهایی در بازی تله‌گذاری کرده بودیم و سعی می‌کردیم تیم گل‌گهر بازتر بازی کند و روی همین آیتم چندین موقعیت ایجاد کردیم.

غیبت مهدی عبدی

وی در پاسخ به این سوال که مصدومیت مهدی عبدی تا چه حد است و چه زمانی می‌تواند تیم راه همراهی کند؟ گفت: مهدی آسیب قدیمی داشت و در تمرین آسیب ندیده است. مورد خاصی نبود اما ما رویش ریسک نکردیم همان طور که مقابل استقلال روی صفا هادی ریسک نکردیم. مهدی عبدی هم گفتیم استراحت کند و با شرایط بهتری در هفته آینده به تیم اضافه خواهد شد.

لیگ یا حذفی؟

لیگ‌برتر برای شما مهم است یا جام حذفی؟ سرمربی موقت تراکتور تصریح کرد: به موازات هم پیش می‌رویم. شاید نتایج ما بر تیم‌های دیگر هم تاثیرگذار باشد. از باختن بدم می‌آید. دوباره از بازیکنانم تشکر ویژه می‌کنم که تعصب و جنگجویانه بازی کردن‌شان مثال‌زدنی است. بازیکنان‌مان خیلی جنگجو بازی کردند و به تک تک بچه‌های مان تبریک می‌گویم و از هواداران هم تشکر ویژه می‌کنم که تیم را همدل تشویق کردند.

خطاب به هواداران

مطهری گفت: من دیروز هم عرض کردم و می‌خوام هواداران مثل همیشه حمایت کنند و تیم تراکتور را حمایت کنند. واقعا یار دوازدهم ما هستند و از آن‌ها انرژی می‌گیریم و زمانی که شنیدیم هواداران در بازی حضور دارند، همه ما انرژی گرفتیم. ما واقعا با انرژی مثبت‌ آن‌ها جان می‌گیریم.

کد خبر 1228


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید