قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/23 16:01 | کد خبر : 1237
این عکس ها را جای دیگر پیدا نمی‌کنید

زوم روی جانشین خمس؛ ترکیبی از ژانگولر و پانیک!

حمید مطهری در جریان بازی با گل گهر حسابی در نقش مخفی‌اش فرو رفته و بعضی حرکاتش هم عجیب و در حد ژانگولر بود!

تراکتور,گل گهر,لیگ برتر فوتبال ایران,حمید مطهری,پاکو خمس,

به گزارش ورزش آذربایجان، تراکتور با دو گل از سد گل گهر گذشت تا با توجه به شکست ملوان و توقف سپاهان، در هفته بیست و هفتم جایگاه چهارمی اش را تثبیت و برای گرفتن جای شاگردان ژوزه مورایس در پله سوم امیدوارتر شود. این بهترین اتفاقات ممکن برای حمید مطهری بود که دیگر خودش هم باورش شده که سرمربی تراکتور است.

چند هفته از انتخاب حمید مطهری به عنوان مسئول فنی موقت تراکتور می گذرد. همان طور که از روز اول گفته بودیم قرار نیست یحیی گل محمدی به نیمکت تراکتور اضافه شود (حداقل تا پایان این فصل) و در چنین شرایط حمید مطهری خوب می دانست که برای تثبیت و عادی سازی حضورش به عنوان نفر اول نیمکت به چند نتیجه خوب نیاز است.

شرایط تا این لحظه به گونه ای که مطهری خواسته پیش رفته تا کمترین انتقادات از نحوه حضور او در تراکتور را شاهد باشیم؛ این در حالی است که تا همین چند هفته پیش هیچکس نمی خواست به خود بقبولاند که کمک مربی چندین ساله پرسپولیس که تنها چند ماه حضور روی نیمکت نساجی را به عنوان سرمربی در پرونده داره جانشین پاکو خمسِ محبوب شود.

مطهری که کم کم از شرایطش مطمئن شده، در کنار زمین هم فعال تر و پررنگ تر ظاهر می شود. این را می توان از همین چند فریمی که عکاس ورزش آذربایجان در حین بازی تراکتور-گل گهر شکار کرده متوجه شد. صحنه یاد شده مربوط به لحظه تعویض میلوس دلتیچ است که مطهری با حرکات جالب دست و صورت درست مثل هنرمندان تئاتر و پانتومیم خواسته های تاکتیکی اش را انتقال می دهد.

البته مطهری در دیگر دقایق بازی هم فعالیت در کنار زمین کم نداشت. او حتی نقش توپ جمع کن را هم در دقایق حساس بازی ایفا کرد و اعتراض به داور هم در کنار سعید مظفری، از دیگر کارهایی بود که نفر اول کادرفنی فعلی تراکتور در انجامش کم نگذاشت.

کد خبر 1237


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید