قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/23 18:01 | کد خبر : 1239

مدیران تراکتور مثل بازی های قبل تخصص اصلی شان را با نقد قضاوت داوران به رخ کشیدند!

تراکتور,گل گهر,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش ورزش آذربایجان، یکی از ویژگی های مدیریت فعلی باشگاه تراکتور حضور اکیپ داوران در راس آن است. هوشنگ نصیرزاده که ابتدا خود را کارشناس داوری معرفی کرده و در فوتبال ایران معروف شد به عنوان مدیرعامل و دو داور (سعید مظفری زاده و رضا کرمانشاهی) نیز در کنارش مدیران دیگر تیم را تشکیل می دهند.

حضور چنین اکیپی در راس مدیریت تراکتور باعث شده تا آنها یک رویه جالب در این فصل در پیش گرفته و خودشان شخصا برای داوران بازی های خودشان جلسه نقد بگذارند.

مثل روز گذشته که سعید مظفری زاده بعد از بازی بیشتر روی داوری فوکوس کرد و بعد از نقد قضاوت داوران بازی تراکتور-گل گهر اخراج شجاع خلیل زاده را احساسی و حاصل سوتفاهم دانست.

رسانه باشگاه تراکتور در ادامه مصاحبه مفصلی هم با رضا کرمانشاهی داشت که به عنوان مدیراجرایی در این باشگاه مشغول به کار است اما مصاحبه روز گذشته او هیچ ربطی به این شغل نداشت؛ کرمانشاهی هم در ادامه دادگاه خصوصی تراکتوری ها برای داوران، بیشتر در نقش کارشناس ظاهر شده و کار داوران بازی تراکتور-گل گهر را ریز به ریز نقد کرد؛ حالا مشخص نیست این سبک کاری را باید یک مزیت برای تراکتور بدانیم یا نقطه ضعف...

کد خبر 1239


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید