قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/24 10:45 | کد خبر : 1243
والیبال نارنجی پوشان تغییرات بزرگی خواهد داشت

معمار مس اعصاب ندارد؛ یک احتمال ترسناک!

تیم والیبال مس سونگون برای دومین سال پیاپی همان مسیر اشتباهی را طی می کند که پیش بینی به ثمر نرسیدنش از همین حالا مشخص است.

مس سونگون,والیبال,لیگ یک والیبال,

به گزارش‌ "ورزش آذربایجان"، تیم والیبال مس سونگون همانند سال گذشته مورد کم توجهی مدیران باشگاه قرار گرفته و بلاتکلیفی گریبان گیر بازیکنان و مربیان تیم شده است.

در شرایطی که باشگاه مس سونگون دو ماه برای ورود به بازار فوتسال زمان داشت، عملا این فرصت را سوزانده و در مقطع فعلی باید امورات والیبال و فوتسال و فوتبالی که همچنان درگیر لیگ یک است را همزمان پیش ببرد. دود این بی برنامگی به چشم والیبالی خواهد رفت که به نظر می رسد همچنان بچه سر راهی باشگاه است.

از منابع آگاه خبر می رسد که برنامه مسی ها برای فصل آینده لیگ یک والیبال هنوز مشخص نیست. آنها در شرایطی مثل فوتسال مشغول از دست دادن زمان هستند که چند ستاره سرشناس و به دردبخورشان تقریبا جدایی خود را قطعی کرده اند و مشخص نیست شاکله تیم سال بعد بر چه اساسی ساخته خواهد شد.

همین عدم توجه مدیران باشگاه نسبت به والیبال سبب شده تا محمد عمده‌ غیاثی، سرمربی موفق فصل گذشته تیم، ساز جدایی کوک کرده و هم زمان نیز بازیکنان این تیم به پای میز مذاکره با سایر تیم ها بنشینند.

در فصل گذشته نیز تیم والیبال مس سونگون با مدیریت جدیدش در لحظه‌ آخر وارد عرصه تیمداری در رشته والیبال شد. آنها برخلاف سال قبلشان نگاه ویژه‌ای به تیم والیبال نداشتند و وقتی پای صحبت بازیکنانشان می نشستیم اکثرا از شرایط تیم داری و کیفیت خدمات ناراضی بودند.

امسال نیز از شواهد و قرائن پیداست باشگاه مس سونگون، رغبتی برای تیمداری و یا حضور قوی برای بستن تیم قوی جهت صعود به لیگ برتر ندارد و باید از همین حالا خودمان را به یک تیم معمولی و دقیقه نودی که احتمالا هدف خاصی در لیگ نداشته باشد، عادت دهیم.

کد خبر 1243


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید