قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/24 16:01 | کد خبر : 1249

انتشار اخباری در رابطه با مذاکرات نقل و انتقالاتی تراکتور با سرخابی های پایتخت پشت پرده جالب و شاید دردناکی دارد.

تراکتور,حمید مطهری,پاکوخمس,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، بعد از پروسه بسیار عجیب انتخاب جانشین پاکو خمس که در نهایت به حضور غیرمنتظره حمید مطهری روی نیمکت تراکتور انجامید، طی هفته های اخیر نوع دیگری از ویروس نقل و انتقالات به جان سرخ پوشان فوتبال آذربایجان افتاده است. هدف این بار روی بازیکنان متمرکز است.

نقد به راه و روش انتخاب مطهری و قالب کردنش به هواداران از حالت موقت به دائمی زیاد است اما در این مطلب می خواهیم از خبرهایی بگوییم که طی این مدت کم در فضای مجازی ندیده اید؛ از پیشنهاد استقلال به فلان بازیکن تراکتور تا درخواست تراکتور برای معاوضه فلان بازیکن پرسپولیس با فلان بازیکن خودش!

در این مقطع فصل و درست بعد از کودتای موفقی که چند بازیکن شناخته شده در داخل تیم انجام و به تغییر کادر فنی انجامید، یکسری جریاناتی که سال هاست تراکتور از آنها آسیب می بیند، با ابزارهای مجازی (چند کانال تلگرامی و اینستاگرامی) و البته یکسری ارتباطات رسمی تر اقدام به تولید خبرهایی می کنند که هیچ ارتباطی به واقعیت ندارد.

بر اساس اطلاعات دریافتی از منابع آگاه تا این لحظه هیچ اقدام، برنامه ریزی و مکالمه رسمی در باشگاه تراکتور در خصوص انتقال بازیکنان برای فصل بعد صورت نگرفته است. تمامی این خبرها و گمانه زنی ها غیررسمی و در راستای بازارگرمی و مهیا کردن شرایط برای معاملات پشت پرده یک عده خاص است که پول خوبی از این راه به جیب می زنند.

متاسفانه بسیاری از رسانه های رسمی نیز بدون توجه به ریشه و عمق اخبار، صرفا به خاطر جذابیت موضوع اقدام به نشر آن کرده و ویروس منحوس را بیش از پیش در اکوسیستم تراکتور تزریق می کنند.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1249


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید