قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/24 17:09 | کد خبر : 1250

بعد از مرتضی عزتی یکی دیگر از ستاره های مس سونگون در آستانه پیوستن به گهرزمین سیرجان قرار دارد.

گهرزمین,مس سونگون,حمید احمدی,مرتضی عزتی,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، از شهر سیرجان خبر می رسد که باشگاه گهرزمین برای جذب حمید احمدی، عقب گیر فصل گذشته مس سونگون، وارد عمل شده است.

این باشگاه که پیش از این موفق به جذب مرتضی عزتی از مس شده بود در حال مذاکره با احمدی است تا مقدمات حضور او را هم در سیرجان فراهم کند.

احمدی طی هفته های اخیر چند مذاکره ناموفق با باشگاه مس سونگون داشت و به نظر می رسد برای جدایی از این تیم به جمع بندی لازم رسیده است. البته نام حمید احمدی در لیست خرید فولاد هرمزگان هم دیده می شود و باید دید او در نهایت بازی در کدام تیم را بر می گزیند.

گهرزمین سیرجان فصل گذشته در دومین حضور لیگ برتری اش، نمایش خیره کننده ای داشت و بعد از شکست دادن مس در هفته های پایانی، فاصله ای تا گرفتن جای این تیم در پله دوم جدول رده بندی نداشت. آنها در نهایت موفق به این کار نشدند اما با ایستادن در پله سوم، فصل موفقی را برای خود رقم زدند. حالا امسال گهرزمین با خریدهای بزرگی که هنوز بخشی از آن را رونمایی نکرده، می خواهد در جمع مدعیان قهرمانی سال بعد حاضر شود.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1250


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید