قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/25 10:30 | کد خبر : 1256

رسانه رسمی باشگاه تراکتور از برگزاری جلسه مهمی در روز سه شنبه خبر داد. جلسه ای که احتمالا با پس لرزه هایی همراه خواهد بود.

تراکتور,هوشنگ نصیرزاده,محمدرضا زنوزی,

به گزارش "ورزش آذربایجان " شب گذشته یک خبر مهم در خروجی رسانه رسمی باشگاه تراکتور قرار گرفت. طبق این خبر جلسه سالانه مجمع سهامداران باشگاه تراکتور جهت تصمیم گیری در خصوص اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه ، روز  سه شنبه ۲۵ اردیبهشت برگزار می شود.

در روزهای اخیر هواداران باشگاه تراکتور نسبت به روند مدیریتی درون باشگاه معترض بوده اند و برخی تنش ها میان باشگاه و هواداران نیز به وجود آمده است. اتفاقی که در سال های اخیر تازگی نداشته و امسال نیز پس از خروج تراکتور از کورس قهرمانی ، اعتراضات هواداران نسبت به مسائل پشت پرده و شائبه های وجود دلالی و مدیریت ضعیف باشگاه در حوزه ورود و خروج بازیکنان و همچنین حواشی موجود در تیم دوباره بالا گرفته است.

اتفاقاتی که کار را به جلسه استانداری نیز کشانده و بارها هواداران تراکتور خشم خود را نسبت به وقایعی که درون این باشگاه اتفاق می افتاد در فضای مجازی و حتی بر روی سکوهای استادیوم بروز دادند.

با در نظر گرفتن اوضاع موجود ، محتملا جلسه مجمع سهامداران باشگاه تراکتور بدون پس لرزه نبوده و قطعا منجر به ایجاد تغییراتی خواهد شد . با توجه به لحن خبر رسانه رسمی نیز ممکن است  دایره این تغییرات در سطح مدیر عامل نبوده و سایر اعضای هیات مدیره را نیز شامل شود .  سوال مهم این است که آیا صدای هواداران شنیده شده و تصمیمات اتخاذ شده در جلسه مجمع به سمت اصلاح روند مدیریتی خواهد رفت یا نه ؟

هوشنگ نصیرزاده بعد از چند اظهار نظر جنجالی طی این چند وقت اخیر - آخرین مورد آن در مورد محمدرضا اخباری بود - افکار عمومی را کاملا علیه خود کرده و همین موضوع شایعات در مورد احتمالا خروجش از مدیریت را بالا می برد.

کد خبر 1256


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید