قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/25 14:21 | کد خبر : 1261
بعد از فعل و انفعالاتی که هنوز مبهم است...

مطهری و اعداد زیبایش؛ لطفا دوستم داشته باشید!

تراکتور تحت هدایت مطهری از ۴ بازی اخیر خود ۳ برد کسب کرده و به نظر می رسد در کنار رتبه های بالای لیگ نیم نگاهی هم به فتح جام حذفی دارد.

تراکتور,حمید مطهری,یحیی گل محمدی,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، حمید مطهری، مربی سابق تیم‌ملی درحالی که نام یحیی گل‌محمدی به عنوان محتمل‌ترین گزینه سرمربی تراکتور مطرح شده بود به کادر فنی این تیم پیوست و مسئولیت فنی تراکتور را بر عهده گرفت.

بعد از گذشت ۴ هفته هنوز هم سمت دقیق مطهری در تراکتور از طریق این باشگاه اعلام نشده و سرمربی موقت، مربی و مسئول فنی همگی نام هایی هستند که برای توصیف سمت او در تراکتور استفاده می‌شوند.

ولواینکه مطهری از ۴ بازی ۳ برد به دست آورده و یک بار به تساوی رضایت داده است؛ نمی‌توان او را مورد ارزیابی قرار داد و برای انجام این کار حداقل باید تا پایان فصل منتظر باشیم.

از قرار معلوم حضور یحیی گل‌محمدی در تراکتور به درازا کشیده و تقریبا منتفی به نظر می رسد. در چنین شرایطی مطهری مدت طولانی‌تری هدایت تی‌تی‌ها را بر عهده خواهد داشت. 

رفت و آمد نیمکت تراکتور شوک مثبتی در این تیم ایجاد کرده و ممکن است قرمزپوشان را به بهترین رتبه ممکن در جدول یعنی سوم شدن و حتی قهرمانی در جام حذفی سوق دهد. با این حال باید دید عملکرد تیم تحت هدایت مطهری در بازی‌های پایانی فصل چگونه خواهد بود.

البته این اعداد و ارقام هنوز باعث نشده تا هواداران تراکتور دل خوشی به تغییر فعلی داشته باشند. آنها هنوز نمی دانند که دقیقا چه اتفاقاتی رخ داد که بعد از پاکو خمس معروف، نیمکت تیم شان به مطهری‌ای رسید که کارنامه باشگاهی خیلی خاصی نداشت.

کد خبر 1261


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید