قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/25 19:21 | کد خبر : 1266
گزارش ویژه از دل محافل حقیقی و مجازی...

«نه» بزرگ هواداران تراکتور به تصمیمات جدید

بعد از خروجی جلسه مهم باشگاه تراکتور که به ابقای مدیریت فعلی انجامید، گشتی در فضای مجازی و محفل هواداران خالی از لطف نیست.

تراکتور,محمدرضا زنوزی,هوشنگ نصیرزاده,

به گزارش ورزش آذربایجان، در حالی که به نظر می رسد دعوای باشگاه تراکتور و هوادارانش بعد از چند هفته پرتنش بالاخره فروکش کرده، صحبت های عجیب هوشنگ نصیرزاده، مدیر عامل باشگاه در شبکه استانی آذربایجان شرقی ادامه اعتراضات گسترده هواداران را به همراه داشت. در همین بین شب گذشته اکانت رسمی باشگاه تراکتور خبری مبنی بر تشکیل مجمع سهامداران باشگاه جهت تصمیم گیری درباره مدیرعامل را روی خروجی خود قرار داد.

خیلی ها تصور می کردند این همان لحظه ای است که باشگاه سمت حرف تی تی ها را خواهد گرفت و درحالیکه هواداران تراکتور مشتاقانه انتظار داشتند صدایشان شنیده شود، باشگاه با تصمیم امروز خود عملا نشان داد که نظرات و اعتراضات هیچ تاثیری روی سیاست های کلانش ندارد.

هواداران تراکتور از مدت ها پیش چه در فضای حقیقی و چه مجازی با اعتراضات گسترده خواستار تغییرات اساسی در ساختار مدیریتی باشگاه بودند و از تمامی فرصت های موجود از انتشار متن و کامنت های اعتراضی تا سردادن شعارهای متعدد در استادیوم و برگزاری جلسات متعدد با مسئولان استان استفاده کردند تا نظرات خود را بیان کنند، اما امروز مسئولان باشگاه تراکتور در اقدامی عجیب نشان دادند نه تنها صدای اعتراض هواداران را نشنیدند بلکه به وضوح با ارایه نمایش قدرت پاسخ هواداران منتقد را دادند.

ازاین سو اکثریت صفحات مجازی و هواداران تیم متحد الشکل به این تصمیم اعتراض کردند و حتی با انجام نظرسنجی هایی درباره تغییر مالکیت باشگاه سخن به میان آورده اند. بر اساس آمار به دست آمده از محتوای کمی و کیفی نظرات هواداران در شبکه های اجتماعی رضایت از تصمیم باشگاه ناامید کننده است. جالب این جاست که تمامی نظرسنجی های انجام پذیرفته با درصد اختلاف کم از مخالفت ۹۰ درصدی هواداران با تصمیمات جدید اتخاذ شده خبر می دهند.

کد خبر 1266


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید