قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/25 20:39 | کد خبر : 1267
واکنش مسی ها به حواشی ، خودمان شاکی قضیه ایم !

اعلام وضعیت حریف تراکتور در حذفی؛ مسموم از حاشیه

مس رفسنجان ، حریف تراکتور در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در روز های اخیر دچار حواشی بسیاری شده که اولین واکنش رسمی این باشگاه به این موضوع جالب بوده است.

تراکتور,مس رفسنجان,لیگ برتر فوتبال ایران,

به گزارش " ورزش آذربایجان " در روزهای اخیر خبری مبنی بر برگزاری یک دادگاه در مورد فساد فوتبالی در استان کرمان مخابره شد.دادگاهی که گفته می شود سه متهم مشهور داشته و ارکان قضایی کشور به ماجراهای دلالی و فساد در فوتبال کشور ورود کرده اند.

شنیده ها از برخی منابع حکایت از افشای فساد مدیران و مسئولین برگزاری دیدار های لیگ برتر داشته است که ظاهراً مدیران باشگاه مس رفسنجان نیز درگیر این موضوع هستند. برخی اخبار درگوشی حتی احتمال سقوط این تیم کرمانی به دسته یک را نیز مطرح کرده اند.

اما اولین  واکنش رسمی باشگاه مس رفسنجان به این حواشی هم بسیار جالب بوده است. محمد جواد پاینده (مدیر رسانه ای باشگاه مس رفسنجان) در گفتگویی که با شبکه ورزش داشت از مرتبط بودن موضوع به دو سال گذشته و عدم ارتباط آن با بازیکنان مدیران و یا کارکنان باشگاه مس رفسنجان در فصل جاری سخن گفت.

پاینده در ادامه گفت : «هیچ فرد یا افرادی از کسانی که اسمشان در این پرونده مطرح شده هم اکنون در باشگاه مس رفسنجان فعالیت نمی کنند. یک بعد ماجرا این است که بالاخره از این اتفاقات زمانی گذشته و این طبیعی است که باشگاه ها دچار تغییراتی بشوند. البته به نوعی این تغییرات یکی از دلایلش این موضوعات بوده که در باشگاه اتفاق افتاده و ذکر این نکته لازم است که شاکی اصلی این پرونده که به جریان افتاده است خود  باشگاه مس رفسنجان است.»

اینکه باشگاه مس رفسنجان در مقطع کنونی با فرار از حواشی و مدیریت آن سعی دارد نگاه ها را از خود دور کرده و به نوعی از مقام اتهام در پرونده فساد فوتبالی پایین بیاید یک امر معقول و منطقی به نظر می رسد. آنها دو روز دیگر یک بازی حساس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با تراکتور دارند و امیدوارند با عبور از این مرحله در مسیر قهرمانی این جام قرار بگیرند. اما این موضوع که در روز های آینده چه ابعاد و لایه هایی از این پرونده بیشتر از گذشته مشخص خواهد شد و آیا چه احکامی در انتظار متهمان این پرونده قرار دارد، ادامه کار را روشن تر خواهد کرد.

کد خبر 1267


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید