قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/26 11:15 | کد خبر : 1271
مرور مرحله یک‌چهارم نهایی و تمام احتمالات تا فینال...

پک کامل جام حذفی؛ جاده خلوت برای قهرمانی!

تیم های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی جام حذفی فردا مشخص خواهند شد. در آستانه این روز مهم، هر آن چه که باید بدانید را آماده کرده ایم.

تراکتور,آلومینیوم,مس رفسنجان,هوادار,گل گهر,سپاهان,ملوان,جام حذفی فوتبال ایران,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فردا با برگزاری چهار دیدار پشت سر گذاشته خواهد شد. باهم مروری داریم بر این بازی ها که تعیین کننده 4 تیم نهایی جام حذفی فوتبال ایران در فصل جاری خواهند بود:

بازمانده لیگ یک مقابل غول کش لیگ برتر
دیدار اول از ساعت ۱۸:۱۵ تیم های چادرملو_آلومینیوم در اردکان به مصاف هم خواهند رفت. چادر ملو در رتبه دوم جدول دسته یک قرار دارد و مدعی صعود به لیگ برتر است. تیم آلومینیوم نیز با توجه به وضعیت جدولی برای کسب سهمیه آسیایی  باید قهرمان جام حذفی شود. این تیم که به غول کش لیگ برتر معروف است، فردا در خانه حریف قطعا کار آسانی نخواهد داشت.

مدعی دیروز با شگفتی ساز امروز!
در دیدار دوم از ساعت ۱۹:۰۰ تیم های گل گهر _ هوادار در سیرجان به مصاف هم خواهند رفت. تیم گل گهر ابتدای فصل یکی از مدعیان قهرمانی بود ولی با کسب نتایج ضعیف حتی امید آسیایی کمی در لیگ برتر دارد. تیم هوادار که با حضور مسعود شجاعی از بحران خارج شده است امید های زیادی برای شگفتی سازی در جام حذفی دارد.



تراکتور این جاست...
در دیدار سوم فردا از ساعت ۱۹:۰۰ تیم های تراکتور _ مس رفسنجان در تبریز به مصاف هم خواهند رفت. تراکتوری های در لیگ برتر نیز شانس کسب سهمیه لیگ آسیا را دارند ولی با قهرمانی در جام حذفی به لیگ نخبگان آسیا صعود خواهند کرد. تیم مس رفسنجان بعد از حضور محرم نوید کیا توانست از بحران خارج شود و با حذف تیم‌های استقلال و پیکان به این مرحله رسیده است. این تقابل شاید نزدیک ترین و جذاب ترین تقابل یک چهارم نهایی باشد.

همسایه های تراکتور...
آخرین دیدار  بین تیم های سپاهان و ملوان  برگزار می شود. سپاهانی ها در رتبه سوم جدول قرار دارند و در صورت حفظ رتبه در جدول می توانند به لیگ آسیا نیز صعود کنند ولی برای حضور در لیگ نخبگان تنها با قهرمانی در جام حذفی میسر است. تیم ملوان تا هفته های اخیر مدعی حضور در رتبه های دوم و سوم‌ لیگ بود ولی با توجه به نتایج ضعیف تنها روی کاغذ امید به رتبه سوم جدول دارد. و روی جام حذفی حساب ویژه باز کرده است.

سرنوشت صعود کننده ها:
برندگان دیدار چادر ملو_ آلومینیوم به مصاف برنده دیدار سپاهان_ملوان خواهد رفت.
برنده دیدار گل گهر _ هوادار به مصاف برنده دیدار تراکتور _ مس رفسنجان خواهد رفت.
برندگان این دو نیمه نهایی بالطبع برگزار کننده فینال این دوره خواهند بود. جایی که شاید خیلی ها دوست دارند تراکتور و سپاهان را آنجا ببینید؛ دو تیمی که فینال با آنها می تواند در حد لیگ برتر جذاب شود.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1271


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید