قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/02/26 16:30 | کد خبر : 1276
قرار بود بومی تر شوند، نمادشان را فروختند...

پاردوکس بزرگ در پرافتخارترین تیم آذربایجان

تیم فوتسال مس سونگون در نقل‌و‌انتقالات امسال با موجی از کوچ ستاره ها علی‌الخصوص بازیکنان بومی مواجه شد که در تناقض با سیاست های اصلی هیئت مدیره است.

مس سونگون,یاسر نجف زاده,

به گزارش‌ "ورزش آذربایجان"، دو سال قبل،ترکیب جدید هیئت مدیره باشگاه مس سونگون با شعار استفاده از پتانسیل های بومی، سیاست و خط مشی این باشگاه را ترسیم کردند. آنها بر همین اساس در سالیان گذشته در رشته های تحت پوشش باشگاه مس، روی به جذب مربیان و بازیکنان بومی آوردند تا جایی که فصل قبل در تیم فوتسال مس با وجود توافقات کامل با علی صانعی و یا حتی توافقات اولیه با جواد اصغری مقدم جهت برعهده گرفتن سکان هدایت تیم، با فشار هیئت مدیره اسماعیل تقی‌پور به عنوان سرمربی تیم انتخاب شد و با بازیکنان بومی تمدید و نفرات بومی جدید نیز جذب شدند.

اما امسال و یک‌سال پس از شعار بومی‌گرایی، به نظر می رسید مدیران مس خط مشی و سیاست اصلی باشگاه را خیلی زود به باد فراموشی سپردند و حمید بی غم اهل مشهد را جایگزین تقی پور بومی کردند و با عدم تمدید قرارداد با اسطوره فوتسال آذربایجان و کاپیتان تیم یعنی فرهاد فخیم استارت کارشان را زدند. بهنام فعال دیگر جدا شده تبریزی مس است. در بین نفرات فعلی تیم هم بیش از نصف بازیکنان غیربومی هستند و شاکله اصلی و خریدهای جدید را هم اکثرا نفراتی خارج از فوتسال آذربایجان تشکیل می دهند.

ناگفته نماند یاسر نجف زاده،مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان در آبان ماه سال ۱۴۰۲ در مصاحبه‌ای عنوان کرده بود که بومی سازی و جوان گرایی اولویت اول باشگاه‌ است! آنها البته هنوز فرصت حضور در بازار نقل و انتقالات را دارند و باید دید در شرایطی که تقریبا تیم شان را برای قهرمانی نبسته اند آیا حداقل در آزمون بومی سازی موفق عمل خواهند کرد یا خیر.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1276


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید